Inte minst längre...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Inte minst längre...

    Så har vi hamnat en grupp högre upp...är inte våra bebisar minst längre?*snyft* Kommer dom snart flytta hemmifrån då? *S*

    Bara ett konstaterande från en trötter Mia.
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  2. 1
    Inte minst längre... Så har vi hamnat en grupp högre upp...är inte våra bebisar minst längre?*snyft* Kommer dom snart flytta hemmifrån då? *S*

    Bara ett konstaterande från en trötter Mia.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Själv LÄÄÄNGTAR jag tills lille Deniz har blivit större och: börjar gilla vagnen mer än bärselen, ammar med längre mellanrum på natten, kan roa sig själv med leksaker och dyl.

    Jag är faktiskt inte så förtjust i den första spädbarnsperioden, jag tycker det är mycket roligare och lättare från att barnen är kring halvåret.

    Synd förresten att ni inte kunde komma imorgon men hoppas ni kan komma på nästa träff!
  4. 2
    Själv LÄÄÄNGTAR jag tills lille Deniz har blivit större och: börjar gilla vagnen mer än bärselen, ammar med längre mellanrum på natten, kan roa sig själv med leksaker och dyl.

    Jag är faktiskt inte så förtjust i den första spädbarnsperioden, jag tycker det är mycket roligare och lättare från att barnen är kring halvåret.

    Synd förresten att ni inte kunde komma imorgon men hoppas ni kan komma på nästa träff!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Tiden går alldeles för fort!!! Och det här blir sista gången för mig!! För mig får tiden gärna gå långsammare även om jag kan också se fram emot att Madeleine roar sig själv(och växer i alla fina kläder i 62 jag har köpt/fått!!)!
  6. 3
    Tiden går alldeles för fort!!! Och det här blir sista gången för mig!! För mig får tiden gärna gå långsammare även om jag kan också se fram emot att Madeleine roar sig själv(och växer i alla fina kläder i 62 jag har köpt/fått!!)!
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4
    Skräckblandnad förtjusning. Härligt med alla framsteg osv samtidigt som man önskar att de för alltid vore små. På torsdag blir Elvira 10 veckor, tänk att tiden gått så snabbt!
  8. 4
    Skräckblandnad förtjusning. Härligt med alla framsteg osv samtidigt som man önskar att de för alltid vore små. På torsdag blir Elvira 10 veckor, tänk att tiden gått så snabbt!
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    tiden går för fort! men samtidigt som man vill frysa tiden så är det härligt att se alla framsteg.
    man får suga ur varje droppe av njutning ur den här underbara perioden i livet...
  10. 5
    tiden går för fort! men samtidigt som man vill frysa tiden så är det härligt att se alla framsteg.
    man får suga ur varje droppe av njutning ur den här underbara perioden i livet...
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Jag håller helt med dig, de är ju så söta, men ack så krävande. Som tur är ligger Z gärna och tittar själv och somnar i vaggan när han har ätit, sover hela nätterna när han sover hos oss, sover han i vaggan vaknar han vid tre-tiden och då flyttar vi honom till oss. Så vi har en väldigt enkel bebis. Men ändå ser jag fram emot att han blir över halvåret iaf...
  12. 6
    Jag håller helt med dig, de är ju så söta, men ack så krävande. Som tur är ligger Z gärna och tittar själv och somnar i vaggan när han har ätit, sover hela nätterna när han sover hos oss, sover han i vaggan vaknar han vid tre-tiden och då flyttar vi honom till oss. Så vi har en väldigt enkel bebis. Men ändå ser jag fram emot att han blir över halvåret iaf...

Liknande trådar

  1. Jag har inte minst hår i familjen längre
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 13:19
  2. Asta är inte minst längre
    By TTUK in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-11, 22:16
  3. Någon kommer inte längre vara minst...
    By Anonym in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-01, 16:33
  4. Sist men inte minst?
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 14:53
  5. Nu är Anielica inte minst längre!
    By mia-b in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar