4månaderskontroll
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    4månaderskontroll

    besiktad och klar, okstämpel i rumpan!
    undrar om min tungviktare är tyngst i klassen?
    8575 gram, 66 cm och 43,5 i hattstorlek!
    min stora kille hade typ samma siffror, vid 6 månader...
  2. 1
    4månaderskontroll besiktad och klar, okstämpel i rumpan!
    undrar om min tungviktare är tyngst i klassen?
    8575 gram, 66 cm och 43,5 i hattstorlek!
    min stora kille hade typ samma siffror, vid 6 månader...
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jonte är en månad yngre o

    väger över 7.5 kg och är 62 cm lång hattstorlek 44 cm. Helt klart mindre än din men så är han en månad yngre också. Får jag återkomma på en måndag Men jag tror nog att din skrutt ligger bra till för att vara störst i klassen så att säga
  4. 2
    Jonte är en månad yngre o väger över 7.5 kg och är 62 cm lång hattstorlek 44 cm. Helt klart mindre än din men så är han en månad yngre också. Får jag återkomma på en måndag Men jag tror nog att din skrutt ligger bra till för att vara störst i klassen så att säga
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Ja kanske det.
    Nu har jag inte vägt min lille (store) utan kläder på länge. Med kläder vägde han igår 8300 gram 3,5 månader gammal. Men jag får lov att återkomma om 3 veckor för en aktuell vikt och längd, vi ska till BVC då för läkarbesök och spruta. Kanske kommer Lucas oxå upp i den storleken i samma ålder, det verkar lovande
  6. 3
    Ja kanske det.
    Nu har jag inte vägt min lille (store) utan kläder på länge. Med kläder vägde han igår 8300 gram 3,5 månader gammal. Men jag får lov att återkomma om 3 veckor för en aktuell vikt och längd, vi ska till BVC då för läkarbesök och spruta. Kanske kommer Lucas oxå upp i den storleken i samma ålder, det verkar lovande
  7. awesome
    #4
    Då är Agaton nästan exakt lika stor som Jonathan- 7410 gram och 62 cm! (Agaton har gått upp över 4 kg sedan födseln!)
  8. 4
    Då är Agaton nästan exakt lika stor som Jonathan- 7410 gram och 62 cm! (Agaton har gått upp över 4 kg sedan födseln!)

Liknande trådar

  1. 4månaderskontroll
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar