Påskpresent?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Påskpresent?

    Ska ni ge nån påskpresent till er förskolepersonal?
    *** Jesper 041024 ***
    *** Elin 060730 ***
  2. 1
    Påskpresent? Ska ni ge nån påskpresent till er förskolepersonal?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Nej. Ingen sommarpresent heller. Jag tycker det räcker utmärkt med en gemensam present till jul från alla barnen till all personal.
    En liten blombukett plockad på väg till dagis kan det givetvis bli!
  4. 2
    Nej. Ingen sommarpresent heller. Jag tycker det räcker utmärkt med en gemensam present till jul från alla barnen till all personal.
    En liten blombukett plockad på väg till dagis kan det givetvis bli!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Ja, vi brukar lämna påskgodis i personalrummet till påsk både på förskola och skola.
  6. 3
    Ja, vi brukar lämna påskgodis i personalrummet till påsk både på förskola och skola.
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Japp, de får påskägg av oss, så har vi gjort sen vi började där och i år blir det två ägg eftersom lillasyster också börjat där. Brukar vara väldigt uppskattat!

    Man gör ju som man vill, tycker man att det räcker med tex julpresent så nöjer man sig med det, vil man inte ge det heller, nej då behöver man inte det heller. Personalen räknar nog inte med något alls, men blir oftast glada över uppskattning och det vill jag ge dem eftersom jag anser att vi har förmånen att ha våra barn på den bästa förskolan jag vet om.
  8. 4
    Japp, de får påskägg av oss, så har vi gjort sen vi började där och i år blir det två ägg eftersom lillasyster också börjat där. Brukar vara väldigt uppskattat!

    Man gör ju som man vill, tycker man att det räcker med tex julpresent så nöjer man sig med det, vil man inte ge det heller, nej då behöver man inte det heller. Personalen räknar nog inte med något alls, men blir oftast glada över uppskattning och det vill jag ge dem eftersom jag anser att vi har förmånen att ha våra barn på den bästa förskolan jag vet om.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Tack för era svar.

    Visst är det så att man inte alls måste utan gör det om man själv vill.

    Vi gav en chokladask i julas och jag har tänkt ge nåt i sommar.

    Har funderat på att ge nåt nu i påsk men har nog kommit fram till att det får räcka jul och sommar :-)
  10. 5
    Tack för era svar.

    Visst är det så att man inte alls måste utan gör det om man själv vill.

    Vi gav en chokladask i julas och jag har tänkt ge nåt i sommar.

    Har funderat på att ge nåt nu i påsk men har nog kommit fram till att det får räcka jul och sommar :-)

Liknande trådar

  1. Påskpresent
    By hallonost in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-30, 11:30
  2. Påskpresent
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 22:34
  3. I påskpresent...
    By singbear in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 20:41
  4. Påskpresent?
    By Wilma70 in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 07:33
  5. Påskpresent..
    By Chessan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar