Bilder på vårt kök
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Bilder på vårt kök

    finns nu i bloggen. Jag vet inte om det är här i ändan eller bloggen som är slö, men det tar så otroligt länge att ladda upp bilder så jag orkar inte sitta och vänta. Får ta ett rum i taget i stället nu, så i morgon kanske jag får in badrummen eller nåt
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    Bilder på vårt kök finns nu i bloggen. Jag vet inte om det är här i ändan eller bloggen som är slö, men det tar så otroligt länge att ladda upp bilder så jag orkar inte sitta och vänta. Får ta ett rum i taget i stället nu, så i morgon kanske jag får in badrummen eller nåt
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Snyggt!
    Det blev jättebra med luckorna!
    Det är supertrögt på blogg.se, höll på med min kattblogg igår och det funkade inte alls till slut.
    Ska snart uppdatera min blogg med planlösning osv, men har inte hunnit...
  4. 2
    Snyggt!
    Det blev jättebra med luckorna!
    Det är supertrögt på blogg.se, höll på med min kattblogg igår och det funkade inte alls till slut.
    Ska snart uppdatera min blogg med planlösning osv, men har inte hunnit...
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    WOW!!!! Det var verkligen supersnyggt! Vill ha, vill ha!!! Vad roligt att det blir så fint, Sofia. Det ser verkligen ut som ett riktigt drömhus.
  6. 3
    WOW!!!! Det var verkligen supersnyggt! Vill ha, vill ha!!! Vad roligt att det blir så fint, Sofia. Det ser verkligen ut som ett riktigt drömhus.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Jättefint!! Vad skönt att ni börjar få allt klart!
  8. 4
    Jättefint!! Vad skönt att ni börjar få allt klart!
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Fint!

    Kan inte säga annat än JÄTTEFINT! Och det tycker jag verkligen, det är superlikt vårat, *s. Kolla in vad vi gillar samma: luckarna i köket mkt lika, handtagen mkt lika, kaklet mkt lika, frihängande fläkt, samma rundel i hörnet, spis och sen 40 skåp ut från väggen. Diskbänken vid fönstret. Hel diskbänk har vi med, dom flesta verkar välja nedsänkta annars. Vi använder också tvättstugan som familjens entre, perfekt tycker jag med! Håller med om torktumlaren, har inte haft någon innan och det är ju kanon för handdukar och underkläder. Samma kakel i tvättstugan med. Matbordet är också väldigt likt:-)

    Det har blivit jättefint! Njuut, grattis till ett bra jobb.
  10. 5
    Fint! Kan inte säga annat än JÄTTEFINT! Och det tycker jag verkligen, det är superlikt vårat, *s. Kolla in vad vi gillar samma: luckarna i köket mkt lika, handtagen mkt lika, kaklet mkt lika, frihängande fläkt, samma rundel i hörnet, spis och sen 40 skåp ut från väggen. Diskbänken vid fönstret. Hel diskbänk har vi med, dom flesta verkar välja nedsänkta annars. Vi använder också tvättstugan som familjens entre, perfekt tycker jag med! Håller med om torktumlaren, har inte haft någon innan och det är ju kanon för handdukar och underkläder. Samma kakel i tvättstugan med. Matbordet är också väldigt likt:-)

    Det har blivit jättefint! Njuut, grattis till ett bra jobb.
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Hihi. Och gissa vad vi valt för soffor? Svart läder förstås Har aldrig tänkt på att våra hus är så lika, måste nog ta en titt i er blogg
  12. 6
    Hihi. Och gissa vad vi valt för soffor? Svart läder förstås Har aldrig tänkt på att våra hus är så lika, måste nog ta en titt i er blogg
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Japp, det är riktigt skönt!!
  14. 7
    Japp, det är riktigt skönt!!
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Vad kul att du tyckte det Ja, det är verkligen mitt drömhus, jag har ju fått planera det precis som jag ville ha det
  16. 8
    Vad kul att du tyckte det Ja, det är verkligen mitt drömhus, jag har ju fått planera det precis som jag ville ha det
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Jepp, luckorna blev bättre än de var innan, gillar ramluckorna väldigt mycket.
  18. 9
    Jepp, luckorna blev bättre än de var innan, gillar ramluckorna väldigt mycket.

Liknande trådar

  1. Bilder på vårt nya hus...
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 14:25
  2. Nu kan ni se bilder på vårt nya kök
    By Carro m 4 in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 21:14
  3. vårt vardagsrum bilder
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 19:09
  4. Och bilder på vårt nya hus
    By Jess_M_T in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 20:28
  5. Vill ni se bilder på vårt hus?
    By Sanna med P & S in forum _03 Vårbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar