vårdeppighet?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    vårdeppighet?

    Spökar hormonerna för er andra? Jag har suttit helt gråtfärdig på jobbet i ett par dar nu, trots att allt egentligen är toppen. Jag kan inte sätta fingret på varför jag är ledsen och det gör mig nästan ännu mer deprimerad.
  2. 1
    vårdeppighet? Spökar hormonerna för er andra? Jag har suttit helt gråtfärdig på jobbet i ett par dar nu, trots att allt egentligen är toppen. Jag kan inte sätta fingret på varför jag är ledsen och det gör mig nästan ännu mer deprimerad.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Skickar en kram. Jobbigt o inte känna sig på topp. Själv är jag också lite nedstämd, men jag vet precis varför. Är lite besviken på folk runt omkring och det känns inte riktigt som om folk bryr sig om en. Men, men jag får försöka att strunta i det o bara engagera mig åt de som verkligen ger mig energi o livsglädje istället.
    kram
  4. 2
    Skickar en kram. Jobbigt o inte känna sig på topp. Själv är jag också lite nedstämd, men jag vet precis varför. Är lite besviken på folk runt omkring och det känns inte riktigt som om folk bryr sig om en. Men, men jag får försöka att strunta i det o bara engagera mig åt de som verkligen ger mig energi o livsglädje istället.
    kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    usch vad jobbigt

    Hoppas det går över snart!
    *kram*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  6. 3
    usch vad jobbigt Hoppas det går över snart!
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Hej!

    Jag tror personligen att det är grav.hormonerna som spökar. Igår när sonen inte ville tvätta händerna efter ett toabesök började jag gråta, stackars liten undrade varför mamma blev så ledsen, själv blev jag väldigt förvånad, kände mig inte gråtfärdig, i alla fall inte just då. Tja, inte vet jag, tror att vi är lite småkänsliga nu, inte så konstigt med tanke på vad som händer i kroppen!

    Låt tårarna rinna om de måste, bättre att släppa ut dem än att hålla inne känslorna.

    Hälsningar,
    Kristina bf 4/6
  8. 4
    Hej!

    Jag tror personligen att det är grav.hormonerna som spökar. Igår när sonen inte ville tvätta händerna efter ett toabesök började jag gråta, stackars liten undrade varför mamma blev så ledsen, själv blev jag väldigt förvånad, kände mig inte gråtfärdig, i alla fall inte just då. Tja, inte vet jag, tror att vi är lite småkänsliga nu, inte så konstigt med tanke på vad som händer i kroppen!

    Låt tårarna rinna om de måste, bättre att släppa ut dem än att hålla inne känslorna.

    Hälsningar,
    Kristina bf 4/6
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Tack för era svar. Ja, jag tror också att det är hormonerna, i kombination med att det just nu är väldigt lugnt på jobbet så jag känner mig lite ensam och obehövlig (trots att jag vet att det snart slår till och blir hektiskt igen).
    Skönt att det är påsk snart! Det ska bli trevligt att träffa lite släkt och vänner, det får mig för det mesta på bättre humör.
    Kram!
  10. 5
    Tack för era svar. Ja, jag tror också att det är hormonerna, i kombination med att det just nu är väldigt lugnt på jobbet så jag känner mig lite ensam och obehövlig (trots att jag vet att det snart slår till och blir hektiskt igen).
    Skönt att det är påsk snart! Det ska bli trevligt att träffa lite släkt och vänner, det får mig för det mesta på bättre humör.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Vårdeppighet?
    By Aurore in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar