Arg dotter...
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Arg dotter...

    Nu kan Tyra vända sig från mage till rygg och ibland tillbaka. Men oftast går det inte, då blir hon riktigt arg....börjar bli lite jobbigt att rulla tillbaka henne hela tiden för så fort jag lägger henne på rygg så ligger hon på mage bara efter någon minut och är arg.... känner någon igen det?
  2. 1
    Arg dotter... Nu kan Tyra vända sig från mage till rygg och ibland tillbaka. Men oftast går det inte, då blir hon riktigt arg....börjar bli lite jobbigt att rulla tillbaka henne hela tiden för så fort jag lägger henne på rygg så ligger hon på mage bara efter någon minut och är arg.... känner någon igen det?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Om jag gör

    Jonte lärde sig att rulla över båda vägarna i lördags och nu övar han så mycket han bara kan och så ofta han bara kan. Tyvärr är han inte lika bra på att rulla tillbaka och ofta ligger han kvar på magen så länge att krafterna tar slut och det hursomhelst är omöjligt att rulla tillbaka. Fy tusan vad arg han blir då. Och precis som din Tyra gör så rullar han tillbaka på mage så fort han får chansen. Till det räcker krafterna alltid minsan...
  4. 2
    Om jag gör Jonte lärde sig att rulla över båda vägarna i lördags och nu övar han så mycket han bara kan och så ofta han bara kan. Tyvärr är han inte lika bra på att rulla tillbaka och ofta ligger han kvar på magen så länge att krafterna tar slut och det hursomhelst är omöjligt att rulla tillbaka. Fy tusan vad arg han blir då. Och precis som din Tyra gör så rullar han tillbaka på mage så fort han får chansen. Till det räcker krafterna alltid minsan...
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Här vänds det hela tiden och liten kille blir arg när det inte går exakt som han tänkt...
  6. 3
    Här vänds det hela tiden och liten kille blir arg när det inte går exakt som han tänkt...

Liknande trådar

  1. Min dotter är verkligen MIN dotter...
    By Zinita in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 16:57
  2. 5 maj - Min dotter 18 år!!!! OT
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 22:06
  3. Mer om min dotter
    By ANoNymA in forum Skolbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 12:30
  4. Nu är min dotter här!
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar