hej allihop
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    hej allihop

    Är här inne och läser emellan åt men hinner sällan skriva Tråkigt Gör all så blir det ju dött här. Ska försöka bättra mig!! Josef är nu 3,5 månad och vänder från rygg till mage och tvärtom Det måste vara tidigt?? eller är det bara jag som glömt?

    Om ni vill läsa om oss så uppdaterar jag bloggen rätt flitigt www.mariasdagbok.blogspot.com

    Kram Alla!!!
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  2. 1
    hej allihop Är här inne och läser emellan åt men hinner sällan skriva Tråkigt Gör all så blir det ju dött här. Ska försöka bättra mig!! Josef är nu 3,5 månad och vänder från rygg till mage och tvärtom Det måste vara tidigt?? eller är det bara jag som glömt?

    Om ni vill läsa om oss så uppdaterar jag bloggen rätt flitigt www.mariasdagbok.blogspot.com

    Kram Alla!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Samma här, man har ju fullt upp
    Det låter tidigt att vända sig båda vägarna när man är 3,5 månad, vad duktigt! David gör ingetdera än, han blev 3 månader förra veckan. E nog lite lat också, hihi.
    ~Kram~
  4. 2
    Samma här, man har ju fullt upp
    Det låter tidigt att vända sig båda vägarna när man är 3,5 månad, vad duktigt! David gör ingetdera än, han blev 3 månader förra veckan. E nog lite lat också, hihi.
    ~Kram~
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Hej!

    Jo, man har ju lite annat att pyssla med, men när Johanna sover sitter jag här och muttrar över att ingen skriver nått Ska försöka bättra mig jag med!

    Johanna har vänt sig en gång, men sen ville hon tydligen inte mer
  6. 3
    Hej!

    Jo, man har ju lite annat att pyssla med, men när Johanna sover sitter jag här och muttrar över att ingen skriver nått Ska försöka bättra mig jag med!

    Johanna har vänt sig en gång, men sen ville hon tydligen inte mer
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Tim vänder oxå sig åt båda hållen sedan ett par veckor tillbaka, och han blir 4 månader imorgon. Tror det är ganska tidigt...
  8. 4
    Tim vänder oxå sig åt båda hållen sedan ett par veckor tillbaka, och han blir 4 månader imorgon. Tror det är ganska tidigt...
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Samma här, en gång och nu bara arga försök!
  10. 5
    Samma här, en gång och nu bara arga försök!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Jonathan rullar också

    åt båda hållen. Men det märks att det är lättare och mer viljestyrt över på mage. När han lyckas rulla tillbaka verkar det vara mer tur än något annat. Men han har gjort det så många gånger nu så det borde ju vara lite vilja med i det hela även om han ser förvånad ut varje gång han lyckas.

    Jonte har just så pass passerat 3 månadersstrecket. Men så gick jag ju över med honom och han var rejält stor till att börja med och enligt det jag har hört så ska stora bebisar ha ett litet försprång under det första året. Men men det kan ju vara myt det med.

    Jag försöker vara bättre på att skriva här inne men jag tror jag är en periodare. Svårt att få tiden att räcka till...
  12. 6
    Jonathan rullar också åt båda hållen. Men det märks att det är lättare och mer viljestyrt över på mage. När han lyckas rulla tillbaka verkar det vara mer tur än något annat. Men han har gjort det så många gånger nu så det borde ju vara lite vilja med i det hela även om han ser förvånad ut varje gång han lyckas.

    Jonte har just så pass passerat 3 månadersstrecket. Men så gick jag ju över med honom och han var rejält stor till att börja med och enligt det jag har hört så ska stora bebisar ha ett litet försprång under det första året. Men men det kan ju vara myt det med.

    Jag försöker vara bättre på att skriva här inne men jag tror jag är en periodare. Svårt att få tiden att räcka till...
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7

    Hej!

    Kul att "se" dig. Jag vill att alla ska skriva mycket här! Gillar vår sida och saknar alla inlägg..Men men det är ju fullt upp med annat förstås..
    Charlie har inte vänt sig än, men han tränar och kämpar för fullt för att komma över på magen.
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  14. 7
    Hej! Kul att "se" dig. Jag vill att alla ska skriva mycket här! Gillar vår sida och saknar alla inlägg..Men men det är ju fullt upp med annat förstås..
    Charlie har inte vänt sig än, men han tränar och kämpar för fullt för att komma över på magen.
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    Hejhej!! Ja det blir inte mycket skrivet här nuför tiden...:-(
    Men man måste ju vara ute i den härliga vårvärmen (vilket det inte är idag, hård vind,mulet och kallt).

    /m
  16. 8
    Hejhej!! Ja det blir inte mycket skrivet här nuför tiden...:-(
    Men man måste ju vara ute i den härliga vårvärmen (vilket det inte är idag, hård vind,mulet och kallt).

    /m
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Och jag skulle oxå vilja vara här mer, men hinner tyvärr inte

    Ska iaf försöka titta in ibland!
  18. 9
    Och jag skulle oxå vilja vara här mer, men hinner tyvärr inte

    Ska iaf försöka titta in ibland!

Liknande trådar

  1. Hej allihop!
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:33
  2. God jul allihop!
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 01:02
  3. God Jul allihop!
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:39
  4. Hej allihop!
    By Yttan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 11:52
  5. Hej på er allihop!
    By lisa med ada in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar