Vilket barn i ordningen ?
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Vilket barn i ordningen ?

    Försökte kolla på BF-listan och se vad ni har för barn innan, men hjärnan varkar ha kopplat från minnesfunktionen så jag kör en fråga istället :-) Fick ju veta av en del andra mammor att det är "super-inne" med tre barn - så OJ vad hipp jag känner mig ;-))

    Har en tjej på 5½ och en kille på 2 år. De hinner bli 6 och 3 år innan lill* tittar ut.

    Kram
  2. 1
    Vilket barn i ordningen ? Försökte kolla på BF-listan och se vad ni har för barn innan, men hjärnan varkar ha kopplat från minnesfunktionen så jag kör en fråga istället :-) Fick ju veta av en del andra mammor att det är "super-inne" med tre barn - så OJ vad hipp jag känner mig ;-))

    Har en tjej på 5½ och en kille på 2 år. De hinner bli 6 och 3 år innan lill* tittar ut.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Vi väntar våran efterlängtade 2:a, har en dotter som kommer vara nästan 4 år när syskonet kommer.

    Ja det verkar vara inne med tre barn, i denna gruppen är det jättemånga blivande tre-barnsmammor har jag märkt
  4. 2
    Vi väntar våran efterlängtade 2:a, har en dotter som kommer vara nästan 4 år när syskonet kommer.

    Ja det verkar vara inne med tre barn, i denna gruppen är det jättemånga blivande tre-barnsmammor har jag märkt
  5. E&S mamma
    #3
    här är det 3:an på g
  6. 3
    här är det 3:an på g
  7. Elding
    #4
    Jag är också superinne. Väntar trean och syskonen kommer vara 7 och nästan 5 när bebbe kommer. Jag hoppas jag kan få mycket tid med den lilla och kanske en del hjälp med passning också (typ när man ska duscha).
  8. 4
    Jag är också superinne. Väntar trean och syskonen kommer vara 7 och nästan 5 när bebbe kommer. Jag hoppas jag kan få mycket tid med den lilla och kanske en del hjälp med passning också (typ när man ska duscha).
  9. Anonyma jag
    #5
    vi vänat på våran efterlängtade lill* tvåa, fast jag skulle gärna vilja ha en till sen. som de känns nu i allafall men de vill ju inte mannen min.. (
  10. 5
    vi vänat på våran efterlängtade lill* tvåa, fast jag skulle gärna vilja ha en till sen. som de känns nu i allafall men de vill ju inte mannen min.. (
  11. BF 3/11
    #6
    Hehe just nu är jag superinne :-) Men nån kommer säkert att rynka lite extra på ögonbrynen när jag kommer med en liten till.
    Men det bjuder jag på :-)
    Alltså väntar jag min fjärde jag har 3 killar innan födda 97 och 01 och 05. Och jag tycker det ska bli härligt att köra syskonvagn hihi. Det har jag aldrig gjort för det har ju varit ett glapp emellan killarna.

    Mina killar fyller 10 år i september, 6 i december (1 månad efter BF) och minstingen blir 3 i januari 08
    Ja det var lite om mig :-)

    Kram på er /Mimmirufs
  12. 6
    Hehe just nu är jag superinne :-) Men nån kommer säkert att rynka lite extra på ögonbrynen när jag kommer med en liten till.
    Men det bjuder jag på :-)
    Alltså väntar jag min fjärde jag har 3 killar innan födda 97 och 01 och 05. Och jag tycker det ska bli härligt att köra syskonvagn hihi. Det har jag aldrig gjort för det har ju varit ett glapp emellan killarna.

    Mina killar fyller 10 år i september, 6 i december (1 månad efter BF) och minstingen blir 3 i januari 08
    Ja det var lite om mig :-)

    Kram på er /Mimmirufs
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Vi väntar på nr 3..mina flickor kommer vara 8 och 3 år gamla när denna kommer ut. Kul att vara "inne"...
  14. 7
    Vi väntar på nr 3..mina flickor kommer vara 8 och 3 år gamla när denna kommer ut. Kul att vara "inne"...
  15. Freyja m. 2
    #8
    Nummer tre här med.
    Mina pojkar kommer att vara 4 och 6 år, ganska precis, när bebisen kommer.
  16. 8
    Nummer tre här med.
    Mina pojkar kommer att vara 4 och 6 år, ganska precis, när bebisen kommer.
  17. *Tjejen*
    #9

    Superinne... :)

    Vi väntar också vår trea...

    Vår pojk kommer vara 5 år och dottern 3 år när lilla trean tittar ut. Trean är beräknad till min födelsedag så vi får väl se om jag hinner bli 39 innan h*n tittar ut...

    tjingeling
    /Sisselj
  18. 9
    Superinne... :) Vi väntar också vår trea...

    Vår pojk kommer vara 5 år och dottern 3 år när lilla trean tittar ut. Trean är beräknad till min födelsedag så vi får väl se om jag hinner bli 39 innan h*n tittar ut...

    tjingeling
    /Sisselj
  19. triss...
    #10
    Blir min tredje, har två pojkar, den äldsta kommer vara 9 år o tre månader när lillen kommer och min lilla kommer vara 2 år o nio månader...
  20. 10
    Blir min tredje, har två pojkar, den äldsta kommer vara 9 år o tre månader när lillen kommer och min lilla kommer vara 2 år o nio månader...
  21. Medlem sedan
    Apr 2005
    #11
    Vi väntar 2:an vår kille blir 2 i aug.
  22. 11
    Vi väntar 2:an vår kille blir 2 i aug.
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Jag väntar mitt första... Graviditeten känns superspännande!! Har syskon i många åldrar, bytte blöja senast förra veckan, och första gången för 13 år sen... Så småbarnserfarenheten finns, men inser ju att det är en HELT annan sak med egna barn...
  24. 12
    Jag väntar mitt första... Graviditeten känns superspännande!! Har syskon i många åldrar, bytte blöja senast förra veckan, och första gången för 13 år sen... Så småbarnserfarenheten finns, men inser ju att det är en HELT annan sak med egna barn...
  25. Lilla A med trean!!
    #13
    Väntar också på lilla trean. Har en tjej på 6 som fyller 7 precis när syskonet ska komma och en killa på 3, (kommer vara nästan 4 när det är dags...)
  26. 13
    Väntar också på lilla trean. Har en tjej på 6 som fyller 7 precis när syskonet ska komma och en killa på 3, (kommer vara nästan 4 när det är dags...)
  27. Medlem sedan
    Jan 2005
    #14
    Här är också en som är inne :-)

    Jag väntar trean, har två pojkar på 6 och 4..som säkert kommer älska att få en lillebror...eller kanske lillasyster.

    /Bunny
  28. 14
    Här är också en som är inne :-)

    Jag väntar trean, har två pojkar på 6 och 4..som säkert kommer älska att få en lillebror...eller kanske lillasyster.

    /Bunny
  29. anonymt namn
    #15

    Jag väntar

    nr: 7
    //Ellen
  30. 15
    Jag väntar nr: 7
    //Ellen
  31. Medlem sedan
    Apr 2003
    #16

    helt ute är jag

    vi väntar två:an och det kommer att vara nästan sex års skilnad mellan dem
    Läs gärna om mitt nya liv i SF på www.mylifeinhayes.blogspot.com eller titta in på min bok-blog: www.books2die4.blogspot.com
  32. 16
    helt ute är jag vi väntar två:an och det kommer att vara nästan sex års skilnad mellan dem
  33. Mamma till 3.
    #17
    3:e barnet på väg.
    Har en son på 4,5 oc en dotter på 2 år sen innan.
  34. 17
    3:e barnet på väg.
    Har en son på 4,5 oc en dotter på 2 år sen innan.
  35. Lyckliga mamman
    #18

    Trean här också =)

    Vi har en 3,5 åring och en 15 månaders här hemma. Idag när jag mår hemskt illa undrar jag dock vad vi har gett oss in på?!?!
  36. 18
    Trean här också =) Vi har en 3,5 åring och en 15 månaders här hemma. Idag när jag mår hemskt illa undrar jag dock vad vi har gett oss in på?!?!
  37. Medlem sedan
    Feb 2002
    #19

    nummer fem...

    Mina andra flickor är: Michelle 7 år, Tilde fyller 5 snart, Agnes 2 år och Fanny snart 1år.
    gulden i mitt liv!

    Michelle -99
    Tilde -02
    Agnes -04
    Fanny -06
    Felix 071208
  38. 19
    nummer fem... Mina andra flickor är: Michelle 7 år, Tilde fyller 5 snart, Agnes 2 år och Fanny snart 1år.
  39. Medlem sedan
    Sep 2001
    #20
    Vi skulle nog bara ha två, men efter att tvåan föddes sade jag med ens "Det här är inte mitt sista barn ! Jag vill föda en gång till !!!" och stirrade på min make ... Undrar om det var all lustgas *hi hi*
  40. 20
    Vi skulle nog bara ha två, men efter att tvåan föddes sade jag med ens "Det här är inte mitt sista barn ! Jag vill föda en gång till !!!" och stirrade på min make ... Undrar om det var all lustgas *hi hi*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ta ut för vilket barn?
    By nothing in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-22, 20:15
  2. Vilket barn i ordningen
    By Cronan in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 08:35
  3. Vilket av era barn är dyrast?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 19:34
  4. Vilket barn i ordningen? ankät
    By Dreitill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 19:34
  5. Vilket barn blir det för er?
    By -Katarina- in forum _0707 Julibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar