Hejsan!!!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Hejsan!!!

    Så har även jag hittat hit efter tips från en kompis.
    Läste om busungar i magen, här finns en till. Bebisen vill inte vända sig med huvudet neråt (35+4), hinner väl än i och för sig... Varit till läkaren för vändningsförsök men han tyckte bebisen var lite liten (2,1kg) så han ville avvakta en vecka. Ska alltså tillbaka efter påskhelgen.
    Jag undrar vad det är för "lista" det pratas om, finns den här? Och vad går den ut på?

    Hej då så länge!!!
  2. 1
    Hejsan!!! Så har även jag hittat hit efter tips från en kompis.
    Läste om busungar i magen, här finns en till. Bebisen vill inte vända sig med huvudet neråt (35+4), hinner väl än i och för sig... Varit till läkaren för vändningsförsök men han tyckte bebisen var lite liten (2,1kg) så han ville avvakta en vecka. Ska alltså tillbaka efter påskhelgen.
    Jag undrar vad det är för "lista" det pratas om, finns den här? Och vad går den ut på?

    Hej då så länge!!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Välkommen hit och jag hoppas du ska trivas!

    Jag har också haft busungar som legat med rumpan neråt. Förra graviditeten hade sonen satt sig åt fel håll i v. 40 och då gjorde vi ett lyckat vändningsförsök, så tid finns ju fortfarande för dig. Denne bebis har suttit på rumpan, men ligger nu åt rätt håll. Fast med tanke på storebror, så får vi väl se hur det blir .

    "Listan" antar jag är bf-listan där vi skriver in när våra bebisar är beräknade. Du får leta efter den senaste tråden som hete BF-LISTAN, kopiera den, lägga till dig själv och lägga som nytt inlägg.
    Mamma till två söner födda -04 och -07.
  4. 2
    Välkommen hit och jag hoppas du ska trivas!

    Jag har också haft busungar som legat med rumpan neråt. Förra graviditeten hade sonen satt sig åt fel håll i v. 40 och då gjorde vi ett lyckat vändningsförsök, så tid finns ju fortfarande för dig. Denne bebis har suttit på rumpan, men ligger nu åt rätt håll. Fast med tanke på storebror, så får vi väl se hur det blir .

    "Listan" antar jag är bf-listan där vi skriver in när våra bebisar är beräknade. Du får leta efter den senaste tråden som hete BF-LISTAN, kopiera den, lägga till dig själv och lägga som nytt inlägg.
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Okej, ja det är den listan jag funderat på. Tack för svaret och hur jag ska göra.
  6. 3
    Okej, ja det är den listan jag funderat på. Tack för svaret och hur jag ska göra.
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Välkommen!

    Vad kul att det fortfarande dyker in nya förmågor att ventilera med! Det är en toppensida tycker jag!

    Hoppas att det lyckas med vändningen för dig och att allt annat är bra. Kram!
  8. 4
    Välkommen! Vad kul att det fortfarande dyker in nya förmågor att ventilera med! Det är en toppensida tycker jag!

    Hoppas att det lyckas med vändningen för dig och att allt annat är bra. Kram!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Välkommen, hoppas du ska trivas hos oss.
    Min bäbis tror jag ligger åt rätt håll men säker är jag inte...så smitta inte av dig
  10. 5
    Välkommen, hoppas du ska trivas hos oss.
    Min bäbis tror jag ligger åt rätt håll men säker är jag inte...så smitta inte av dig
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Samma Bf datum som mig, va kul!!!
    Välkommen hit!! Här händer det grejer hela tiden, själv hinner jag inte med....

    Glad Påsk!!

    /Johanna med Julia & Ida & bf 4/5-07
  12. 6
    Samma Bf datum som mig, va kul!!!
    Välkommen hit!! Här händer det grejer hela tiden, själv hinner jag inte med....

    Glad Påsk!!

    /Johanna med Julia & Ida & bf 4/5-07
  13. Medlem sedan
    Mar 1999
    #7
    Hej o välkommen! Så kul att vi blir fler. Här kan du skriva om ALLT! Hoppas du känner dig lika välkommen som du är! Kram
  14. 7
    Hej o välkommen! Så kul att vi blir fler. Här kan du skriva om ALLT! Hoppas du känner dig lika välkommen som du är! Kram
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Välkommen hit! Ja dessa busar som ska slå kullerbyttor hit och dit ... Jag är i vecka 34 +2 så BM på UL verkade inte alls orolig och slog inte på stora trumman ännu. Får väl se vad min ordinarie säger nästa vecka!
  16. 8
    Välkommen hit! Ja dessa busar som ska slå kullerbyttor hit och dit ... Jag är i vecka 34 +2 så BM på UL verkade inte alls orolig och slog inte på stora trumman ännu. Får väl se vad min ordinarie säger nästa vecka!
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9
    Välkommen! imt
  18. 9
    Välkommen! imt
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Välkommen hit! Jag är 36 år, väntar vårt andra barn den 20:e maj. Såg att du hittat listan, den börjar bli lång nu..
  20. 10
    Välkommen hit! Jag är 36 år, väntar vårt andra barn den 20:e maj. Såg att du hittat listan, den börjar bli lång nu..

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. Hejsan...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:58
  4. Hejsan
    By Felicia_malin in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 15:20
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar