Nästan hejdå!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Nästan hejdå!

    Jag får säga hejdå på ett tag åtminstone vet inte för hur länge.
    Sidan fungerar inte alls för mig jag kommer in en kort stund men för varje inlägg jag skriver blir jag utkastad och det tar timmar att komma in igen.
    De vänner jag hört med har inga som helst problem så problemet är enbart mitt.
    och jag orkar inte med att ha det så.
    ev kommer jag tillbaks om inte redax iofs beslutat annat i framtiden..

    kram.


    Ps..
    Kanske att aff börjar fungera igen när jag skriver detta... men då kommer jag ju bara tillbaks fortare..
  2. 1
    Nästan hejdå! Jag får säga hejdå på ett tag åtminstone vet inte för hur länge.
    Sidan fungerar inte alls för mig jag kommer in en kort stund men för varje inlägg jag skriver blir jag utkastad och det tar timmar att komma in igen.
    De vänner jag hört med har inga som helst problem så problemet är enbart mitt.
    och jag orkar inte med att ha det så.
    ev kommer jag tillbaks om inte redax iofs beslutat annat i framtiden..

    kram.


    Ps..
    Kanske att aff börjar fungera igen när jag skriver detta... men då kommer jag ju bara tillbaks fortare..
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Det låter ju konstigt... hoppas att de fixar till det fort då..
    m
  4. 2
    Det låter ju konstigt... hoppas att de fixar till det fort då..
    m
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Va, det var mystiskt, kanske ett virus

    Hoppas det löser sig snart!

    Kram
  6. 3
    Va, det var mystiskt, kanske ett virus

    Hoppas det löser sig snart!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Nja vet itne vad det beror på misstänkte med virus men bara på 2 internetsidor.. testade makens dator och likadant där
    bytt IP adress nu fungerar något bättre men jag blir fortfarande utkastad dock kommer jag in snabbare igen.
  8. 4
    Nja vet itne vad det beror på misstänkte med virus men bara på 2 internetsidor.. testade makens dator och likadant där
    bytt IP adress nu fungerar något bättre men jag blir fortfarande utkastad dock kommer jag in snabbare igen.
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Jag har haft problem med att det är sååå segt inne på Aff och att det hakar upp sig hela tiden. Vi har ju inte direkt mer tid sen våra små fyror kom , eller hur? Hoppas det ordnar upp sig!
  10. 5
    Jag har haft problem med att det är sååå segt inne på Aff och att det hakar upp sig hela tiden. Vi har ju inte direkt mer tid sen våra små fyror kom , eller hur? Hoppas det ordnar upp sig!

Liknande trådar

  1. hejdå med er!
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-21, 13:44
  2. Hejdå dag 28.. vad ger dag 29???
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 08:28
  3. Nej hejdå
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 10:18
  4. Hejdå!
    By lemon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 19:23
  5. Nästan hejdå!
    By x-tjejen in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-06, 07:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar