I går skrev jag ju om en sur
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    I går skrev jag ju om en sur

    tyken tjej i Grönans Telefonväxel. Jag ringde upp chefen i dag bara för en liten stund sedan. Det kom annat emellan i går. Men vet ni vad??? Han bad så mycket om ursäkt och kommer att skicka ett säsongskort till mig som plåster på såren! Jag är glad att jag vågade säga till. Och förvånad, för det som jag hade förväntat mig var att telefonisten skulle bli upplyst om hur man beter sig bara... Inte ett säsongskort, men det är ju bra en bonus!
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  2. 1
    I går skrev jag ju om en sur tyken tjej i Grönans Telefonväxel. Jag ringde upp chefen i dag bara för en liten stund sedan. Det kom annat emellan i går. Men vet ni vad??? Han bad så mycket om ursäkt och kommer att skicka ett säsongskort till mig som plåster på såren! Jag är glad att jag vågade säga till. Och förvånad, för det som jag hade förväntat mig var att telefonisten skulle bli upplyst om hur man beter sig bara... Inte ett säsongskort, men det är ju bra en bonus!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Toppen

    precis som det ska vara

    Hur är Gröna Lund??
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Toppen precis som det ska vara

    Hur är Gröna Lund??
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Som Liseberg men

    mindre. Typ. Det är mysigt på sommarkvällarna att gå omkring, jag åker nästan inget förutom bergochdalbanan. Men det är kul att kolla på uppträdanden osv. Det brukar vara massor med bra artister.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  6. 3
    Som Liseberg men mindre. Typ. Det är mysigt på sommarkvällarna att gå omkring, jag åker nästan inget förutom bergochdalbanan. Men det är kul att kolla på uppträdanden osv. Det brukar vara massor med bra artister.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    tack för resumen

    ska kanske åka dit ngn gng då
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    tack för resumen ska kanske åka dit ngn gng då
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    vilket bra bemötande.....ofta brukar man få ett bra bemötande och även kompensation när man påpekar saker och ting utan att själv skrika och gorma som en galning..

    fick nyss 125:- i rabattcheckar från arla för att jag ringde och undrade om dom ändrat receptet på osten vi köper för att den varit så smulig och svår att skära 3 gånger irad...
  10. 5
    vilket bra bemötande.....ofta brukar man få ett bra bemötande och även kompensation när man påpekar saker och ting utan att själv skrika och gorma som en galning..

    fick nyss 125:- i rabattcheckar från arla för att jag ringde och undrade om dom ändrat receptet på osten vi köper för att den varit så smulig och svår att skära 3 gånger irad...
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Ja, det tycker jag absolut.

    Det som är allra mysigast är att bara strosa omkring och lyssna på alla ljud barn som skrattar så de kiknar, och känna dofterna, titta på folk. Jag gillar nästan det mer än attraktionerna. Så nu kan jag strosa omkring varenda gång jag får lust!
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  12. 6
    Ja, det tycker jag absolut. Det som är allra mysigast är att bara strosa omkring och lyssna på alla ljud barn som skrattar så de kiknar, och känna dofterna, titta på folk. Jag gillar nästan det mer än attraktionerna. Så nu kan jag strosa omkring varenda gång jag får lust!
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    Låter urmysigt:)

    Ja det är ju skitbra
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  14. 7
    Låter urmysigt:) Ja det är ju skitbra
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Ja, man brukar ju

    få det. Jag tror att de uppskattar det när man säger till om man är saklig och lugn. Och ostar som smular sig är irriterande, skönt att du fick kompensation!
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  16. 8
    Ja, man brukar ju få det. Jag tror att de uppskattar det när man säger till om man är saklig och lugn. Och ostar som smular sig är irriterande, skönt att du fick kompensation!
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9
    Wow! Det var ju jättebra! Synd att man inte bor nära Grönan, jag äääälskar karuseller! Fast å andra sidan bor jag ju Tivoli i Kph!
  18. 9
    Wow! Det var ju jättebra! Synd att man inte bor nära Grönan, jag äääälskar karuseller! Fast å andra sidan bor jag ju Tivoli i Kph!
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    ja jag var ju inte ens ute efter kompenastion jag var mest nyfiken på varför det var så..ja det är grymt irriterande vi köper hushållsostar på 2,2 kg och det är lagom kul när halva inte går att skära ordentligt
  20. 10
    ja jag var ju inte ens ute efter kompenastion jag var mest nyfiken på varför det var så..ja det är grymt irriterande vi köper hushållsostar på 2,2 kg och det är lagom kul när halva inte går att skära ordentligt
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11

    Visst är det super!

    Lär ju häcka där som värsta tonnisen Tivoli i Köpenhamn var det längesen jag var på men kommer i håg spöktåget. Fabian vad rädd jag blev, för det blev strömavbrott på riktigt därinne. Tom morsan var skakis...
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  22. 11
    Visst är det super! Lär ju häcka där som värsta tonnisen Tivoli i Köpenhamn var det längesen jag var på men kommer i håg spöktåget. Fabian vad rädd jag blev, för det blev strömavbrott på riktigt därinne. Tom morsan var skakis...
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12
    Tivoli rockar
  24. 12
    Tivoli rockar
  25. Medlem sedan
    Aug 1999
    #13
    Sicken tur att det inte finns mer då, det är utbytt nu mera om jag inte minns helt fel... Det var längesen jag var där... får nog se till att boka in ett tivolibesök i sommar! Stora längtar efter bergbana och blev skitsur förra sommaren för att hon inte fick åka Balder!
  26. 13
    Sicken tur att det inte finns mer då, det är utbytt nu mera om jag inte minns helt fel... Det var längesen jag var där... får nog se till att boka in ett tivolibesök i sommar! Stora längtar efter bergbana och blev skitsur förra sommaren för att hon inte fick åka Balder!
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14

    Lovar dig! Balder

    är den roligaste bergochdalbanan jag nånsin åkt! Helt enkelt ett måste!
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  28. 14
    Lovar dig! Balder är den roligaste bergochdalbanan jag nånsin åkt! Helt enkelt ett måste!
  29. Medlem sedan
    Aug 1999
    #15
    Ja jag veet jag fick ju åka! Men hon var skitsur! Hon var 3 cm för kort...
  30. 15
    Ja jag veet jag fick ju åka! Men hon var skitsur! Hon var 3 cm för kort...

Liknande trådar

  1. Ha, ha, de va ju det ja skrev...
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 10:29
  2. hej! ett tag sen jag skrev men jag har
    By Belly82 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 07:21
  3. Det var ett tag sen jag skrev nu
    By mwap35 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 21:12
  4. umm.. skrev här
    By YoCheri in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 20:43
  5. Skrev på Gv/Ev...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar