Långt igen?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Långt igen?

    Läste igår om att långkjolarna kommer tillbaka, sakta men säkert. Som en motreaktion på dagens kortkorta kjolmode.
    Idag påmindes jag om det när jag kikade på Kate Moss Topshopsamarbete
    http://www.katemosstopshop.com/

    Där visas mest kortkort, men några riktigt långa modeller finns också.
    Gillar ni?
    För mig känns det inte alls aktuellt med så långt, men det är ju mode, och då har jag lärt mig att man inte kan säga "aldrig" i förväg (förutom till shorts ).
  2. 1
    Långt igen? Läste igår om att långkjolarna kommer tillbaka, sakta men säkert. Som en motreaktion på dagens kortkorta kjolmode.
    Idag påmindes jag om det när jag kikade på Kate Moss Topshopsamarbete
    http://www.katemosstopshop.com/

    Där visas mest kortkort, men några riktigt långa modeller finns också.
    Gillar ni?
    För mig känns det inte alls aktuellt med så långt, men det är ju mode, och då har jag lärt mig att man inte kan säga "aldrig" i förväg (förutom till shorts ).
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    ah-ah!

    Den ena av de långa kjolarna var rätt lik min långa kjol, den som jag frågade om igår. Det passar ju bra.
    Jag gillar långa kjolar ö.h.t., och har alltid gjort. Men jag har aldrig förut haft någon kjol som är riktigt så lång (utom brud- och balklänning).
  4. 2
    ah-ah! Den ena av de långa kjolarna var rätt lik min långa kjol, den som jag frågade om igår. Det passar ju bra.
    Jag gillar långa kjolar ö.h.t., och har alltid gjort. Men jag har aldrig förut haft någon kjol som är riktigt så lång (utom brud- och balklänning).
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag skulle nog vilja ha långkjolar igen. Det känns som något jag skulle vilja ha just nu, faktiskt. Lång, rätt vid kjol och någon fin brodyrblus. Kanske med kängor till, eller med sköna flipflops i sommar...

    Ja, det skulle kännas rätt just nu. Tusan, nu måste jag nog på långkjolsjakt.
  6. 3
    Jag skulle nog vilja ha långkjolar igen. Det känns som något jag skulle vilja ha just nu, faktiskt. Lång, rätt vid kjol och någon fin brodyrblus. Kanske med kängor till, eller med sköna flipflops i sommar...

    Ja, det skulle kännas rätt just nu. Tusan, nu måste jag nog på långkjolsjakt.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Näe, det är inte smickrande på mig. Jag är ganska petite och då försvinner jag ju, eller ser ut som min mamma. Det vill jag inte.
  8. 4
    Näe, det är inte smickrande på mig. Jag är ganska petite och då försvinner jag ju, eller ser ut som min mamma. Det vill jag inte.

Liknande trådar

  1. Här igen...(långt)
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 15:25
  2. Hej på er :) (långt igen)
    By Träsk-trollet in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 21:52
  3. Då var det dax igen då...långt
    By Maria m 3 bus. in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 21:29
  4. Hej igen (långt)
    By Hello bf 8/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 17:53
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar