Stackars Jonathan
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Stackars Jonathan

    Jag har varit förkyld sen i söndags. Feber och hostattacker tills jag nästan spyr och får blodsmak i munnen. Nu har lilleman börjat snörvla och hosta så det tjuter i honom. Suger ut allt jag kan ur hans näsa med näsfridan och så har jag droppat mjölk i näsan på honom. Han har ingen feber men ser rejält hängig ut. Liksåfullt envisas han med att rulla över på mage så fort han bara kommer åt. Tur är att han är trött och sover mycket för annars vet jag inte hur jag skulle orka med även om jag har en underbar sambo som gör allt han kan för att underlätta för oss båda. Jag sov på soffan större delen av natten inatt för att inte störa dem. Stackars Jonathan vaknar när jag hostar och är jätteledsen.
  2. 1
    Stackars Jonathan Jag har varit förkyld sen i söndags. Feber och hostattacker tills jag nästan spyr och får blodsmak i munnen. Nu har lilleman börjat snörvla och hosta så det tjuter i honom. Suger ut allt jag kan ur hans näsa med näsfridan och så har jag droppat mjölk i näsan på honom. Han har ingen feber men ser rejält hängig ut. Liksåfullt envisas han med att rulla över på mage så fort han bara kommer åt. Tur är att han är trött och sover mycket för annars vet jag inte hur jag skulle orka med även om jag har en underbar sambo som gör allt han kan för att underlätta för oss båda. Jag sov på soffan större delen av natten inatt för att inte störa dem. Stackars Jonathan vaknar när jag hostar och är jätteledsen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Låter inte all nå kul, stackars DIG skulle jag vilja säga! Jag tror nästan att det är jobbigare för föräldrarna när barnen blir sjuka många gånger. Hoppas att ni kryar på er hur som helst!
  4. 2
    Låter inte all nå kul, stackars DIG skulle jag vilja säga! Jag tror nästan att det är jobbigare för föräldrarna när barnen blir sjuka många gånger. Hoppas att ni kryar på er hur som helst!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    ajaj

    krya på er!
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  6. 3
    ajaj krya på er!

Liknande trådar

  1. Stackars stackars sonen, eller inte...
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 22:00
  2. stackars liten... (och stackars mamma :/
    By Cesse m.4 in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 14:20
  3. stackars stackars englas familj *ot*
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 21:04
  4. Stackars stackars lille Arve
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 21:31
  5. Stakars stackars stackars Jens...
    By Norrskenet in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 14:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar