Vätska ur bröstet
Försöker bli med barn
  1. Nummer 3 på g?
    #1

    Vätska ur bröstet

    Idag när jag badade kom det en varliknade vätska ur mitt ena bröst. Kan det vara ett teckan. Tycker att det verkar vara lite tidigt. Ska ha mens den 16:e. Kan man ha så utan att vara gravid? Vad kan det vara? Nån som vet?
  2. 1
    Vätska ur bröstet Idag när jag badade kom det en varliknade vätska ur mitt ena bröst. Kan det vara ett teckan. Tycker att det verkar vara lite tidigt. Ska ha mens den 16:e. Kan man ha så utan att vara gravid? Vad kan det vara? Nån som vet?
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    jag har haft vätska i mina bröst sen mitt första mf fö snart 3 års sen. Och sen jag ammade ha jag i ena bröstet mer.

    Men oxå ha jag läst att man kan få häxmjölk om killen suger på dom men självklart hoppas vi på bebis!
  4. 2
    jag har haft vätska i mina bröst sen mitt första mf fö snart 3 års sen. Och sen jag ammade ha jag i ena bröstet mer.

    Men oxå ha jag läst att man kan få häxmjölk om killen suger på dom men självklart hoppas vi på bebis!
  5. Trollmamsen
    #3
    Jag vet!!! Hade också så och trodde jag va gravid men sen efter att jag upptäckte det första gången så har jag så varje månad strax innan mens! Tog upp detta med min gynekolog och han sa att nästan alla som nån gång fött barn och ammat kan få fram vätska ur brösten innan mens... så tyvärr är det inte något tecken... Hade önskat det vore så för då skulle jag också vara gravid... Får hoppas du har lite andra tecken istället...
  6. 3
    Jag vet!!! Hade också så och trodde jag va gravid men sen efter att jag upptäckte det första gången så har jag så varje månad strax innan mens! Tog upp detta med min gynekolog och han sa att nästan alla som nån gång fött barn och ammat kan få fram vätska ur brösten innan mens... så tyvärr är det inte något tecken... Hade önskat det vore så för då skulle jag också vara gravid... Får hoppas du har lite andra tecken istället...
  7. Tussilagon
    #4
    Så har jag också haft utan att vara gravid. men jag har också hört att någon har fått mjölk väldigt tidigt i graviditeten så man vet ju aldrig.Mina bröst känns olika beroende på vilken dag det är i månade, tex ägglossning o fram till mens.

    Lycka till!!!
  8. 4
    Så har jag också haft utan att vara gravid. men jag har också hört att någon har fått mjölk väldigt tidigt i graviditeten så man vet ju aldrig.Mina bröst känns olika beroende på vilken dag det är i månade, tex ägglossning o fram till mens.

    Lycka till!!!

Liknande trådar

  1. Brun vätska ur bröstet
    By Rädd!! in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 10:40
  2. Brun vätska från bröstet
    By Annanas in forum Kropp & hälsa
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 08:47
  3. Ena bröstet har fått vätska
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 15:21
  4. Kom vätska i bröstet
    By Slalommamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 07:55
  5. vätska ur ena bröstet?
    By Emma in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 17:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar