Tvättstugerenovering
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Tvättstugerenovering

    Minns ni vår tvättstuga som vi renoverade julen 2005? Jag tror inte att jag har visat hur den blev.... Jag visade skräckbilder på hur den såg ut innan, men nu har jag lagt upp bilder på bloggen hur den blev, inkl. skräckbilderna på hur den var innan.
    Visserligen grejer som inte är färdiga, men det blir de väl aldrig
    Min utbyggnadsblogg: http://utbygget.blogg.se/
  2. 1
    Tvättstugerenovering Minns ni vår tvättstuga som vi renoverade julen 2005? Jag tror inte att jag har visat hur den blev.... Jag visade skräckbilder på hur den såg ut innan, men nu har jag lagt upp bilder på bloggen hur den blev, inkl. skräckbilderna på hur den var innan.
    Visserligen grejer som inte är färdiga, men det blir de väl aldrig
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag kommer ihåg vi pratade ju en hel del renovering och tips undre den perioden. Jättesnyggt resultat ju!!!
    Jag har före- och efterbilder på min kyl i stället jag Haft storrensning idag.
  4. 2
    Jag kommer ihåg vi pratade ju en hel del renovering och tips undre den perioden. Jättesnyggt resultat ju!!!
    Jag har före- och efterbilder på min kyl i stället jag Haft storrensning idag.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Wow, vilken skillnad! Det där är verkligen en fördel med gamla hus, ENORMA tvättstugor. Sådana bygger man inte idag direkt. Det blev verkligen jättefint, måste vara kul att tvätta där nu
  6. 3
    Wow, vilken skillnad! Det där är verkligen en fördel med gamla hus, ENORMA tvättstugor. Sådana bygger man inte idag direkt. Det blev verkligen jättefint, måste vara kul att tvätta där nu

Liknande trådar

  1. hjälp! Tvättstugerenovering
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 11:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar