Tips Didrikson
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Tips Didrikson

    Tipsar för hade jag själv inte av en händelse fått höra att det är möjligt att reklamera en overall efter flera månader hade jag aldrig kommit på tanken att göra det.

    Tydligen är det ett känt fel med årets overaller att det blir massa småhål i tyget. I vårt fall i "slittyget" mer än i själva ovalltyget men jag trodde helt enkelt att en sån "andasoverall" inte håller för ett större barns vilda lek. Men fick höra att man visst kunde reklamera och det gjorde jag och dom tog den direkt utan en fråga. Så ett tips om någon annan har en Didrikson med hål i, det går att reklamera. Kommer absolut köpa en till hösten igen för vilken service! Och det var förhoppningsvis en tillfällighet som kan hända.
  2. 1
    Tips Didrikson Tipsar för hade jag själv inte av en händelse fått höra att det är möjligt att reklamera en overall efter flera månader hade jag aldrig kommit på tanken att göra det.

    Tydligen är det ett känt fel med årets overaller att det blir massa småhål i tyget. I vårt fall i "slittyget" mer än i själva ovalltyget men jag trodde helt enkelt att en sån "andasoverall" inte håller för ett större barns vilda lek. Men fick höra att man visst kunde reklamera och det gjorde jag och dom tog den direkt utan en fråga. Så ett tips om någon annan har en Didrikson med hål i, det går att reklamera. Kommer absolut köpa en till hösten igen för vilken service! Och det var förhoppningsvis en tillfällighet som kan hända.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Fel snack...

    ...skulle till Barnkläder förstås....
  4. 2
    Fel snack... ...skulle till Barnkläder förstås....

Liknande trådar

  1. Didrikson?
    By marilin in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 09:25
  2. Didrikson overall
    By kmcb in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 21:47
  3. Tips Didrikson
    By sussie72 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 12:47
  4. Didrikson vårjacka, Tips!
    By Jessica med två in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 08:46
  5. Didrikson vårjacka, Tips!
    By Jessica med två in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar