ONT!?
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    ONT!?

    Kommer ihåg att jag läste om en liten kille som klagat på att han hade ont i en fot. Nu har även min lillgrabb börjat säga att han har ont i ena foten (klumpis på båda). Tycker oxå han var ovanligt stel i morse + att han har en tendens till att halta.
    Fler som upplevt detta och kanske vet om det är pga klumpisen eller om det kanske är som han växer. Kan säga att han snart är 3,5....
  2. 1
    ONT!? Kommer ihåg att jag läste om en liten kille som klagat på att han hade ont i en fot. Nu har även min lillgrabb börjat säga att han har ont i ena foten (klumpis på båda). Tycker oxå han var ovanligt stel i morse + att han har en tendens till att halta.
    Fler som upplevt detta och kanske vet om det är pga klumpisen eller om det kanske är som han växer. Kan säga att han snart är 3,5....
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Min Isak har ont ibland på morgonen. Det kanske är att han är stel innan fötterna kommer igång riktigt. Jag får ofta bära ner honom för trappen för att han har ont. Isak är 3 år om en månad och har klumpfot på båda fötterna.
  4. 2
    Min Isak har ont ibland på morgonen. Det kanske är att han är stel innan fötterna kommer igång riktigt. Jag får ofta bära ner honom för trappen för att han har ont. Isak är 3 år om en månad och har klumpfot på båda fötterna.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Har ni

    varit hos läkaren o frågat om detta? Jesper har oxå börjat med att jag ska bära honom - har inte varit så innan. Frågade honom var i foten han hade ont - kanske inte så lätt för en treåring men han visade framme vid tårna. Drar Isak oxå in tårna så dom nästan ligger lite omlott eller vad man kan säga. Har fått för mig att han kanske viker tårna under sig liksom eftersom han har en tendens till att gå på utsidan av foten. Man blir ju så himla orolig nu när det gått så bra hitentills.
  6. 3
    Har ni varit hos läkaren o frågat om detta? Jesper har oxå börjat med att jag ska bära honom - har inte varit så innan. Frågade honom var i foten han hade ont - kanske inte så lätt för en treåring men han visade framme vid tårna. Drar Isak oxå in tårna så dom nästan ligger lite omlott eller vad man kan säga. Har fått för mig att han kanske viker tårna under sig liksom eftersom han har en tendens till att gå på utsidan av foten. Man blir ju så himla orolig nu när det gått så bra hitentills.
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Isak verkar inte ha ont längre. Kanske han har haft växt värk. Det är så svårt att förstå dom små liven. Naturligtvis reagerar vi mer när våra klumpisar har ont i fötter och ben, man är ju så orolig att något ska gå fel. Hoppas det går över på er kille också.
  8. 4
    Isak verkar inte ha ont längre. Kanske han har haft växt värk. Det är så svårt att förstå dom små liven. Naturligtvis reagerar vi mer när våra klumpisar har ont i fötter och ben, man är ju så orolig att något ska gå fel. Hoppas det går över på er kille också.
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Har ju ingen erfarenhet av klumpfötter med ont men vår dotter på 3 år har börjat få väldigt mycket växtvärk så det kan säkert vara något sådant som spökar på era små också.

    Mvh Tinna
  10. 5
    Har ju ingen erfarenhet av klumpfötter med ont men vår dotter på 3 år har börjat få väldigt mycket växtvärk så det kan säkert vara något sådant som spökar på era små också.

    Mvh Tinna
  11. Medlem sedan
    Dec 2010
    #6
    hur har det gått för er? det finns flera klumpisar på www.klumpis.se
  12. 6
    hur har det gått för er? det finns flera klumpisar på www.klumpis.se
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar