Klockan 11:00
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Klockan 11:00

    Ska jag träffa läkare - inte 1 utan 2!

    Fick prata med en jättebra sköterska och fick ur mig allt. Förkyld mer eller mindre sen januari, synen, svettningar etc etc. Och oförmågan att förlora vikten. Att det bara står helt still eller ökar. Prickar på kroppen.

    Läkaren jag ska träffa har en läkarkandidat hos sig som behöver göra ordetliga undersökningar så båda ska jag träffa.

    Känns väldigt bra!

    Mindre bra är det ju att vågen idag visar 98.3 men inte något förvånande med tanke på hur jag känner mig runt midjan.

    Men nya tag!
  2. 1
    Klockan 11:00 Ska jag träffa läkare - inte 1 utan 2!

    Fick prata med en jättebra sköterska och fick ur mig allt. Förkyld mer eller mindre sen januari, synen, svettningar etc etc. Och oförmågan att förlora vikten. Att det bara står helt still eller ökar. Prickar på kroppen.

    Läkaren jag ska träffa har en läkarkandidat hos sig som behöver göra ordetliga undersökningar så båda ska jag träffa.

    Känns väldigt bra!

    Mindre bra är det ju att vågen idag visar 98.3 men inte något förvånande med tanke på hur jag känner mig runt midjan.

    Men nya tag!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Låter skönt att du ska till doktorn, du får rapportera hur det gick sedan!
  4. 2
    Låter skönt att du ska till doktorn, du får rapportera hur det gick sedan!
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Skönt att du ska få träffa läkare nu iaf. Det är alltid skönt att få det ur världen så vet man sen. Jag håller tummarna för att det går bra hos läkaren!
  6. 3
    Skönt att du ska få träffa läkare nu iaf. Det är alltid skönt att få det ur världen så vet man sen. Jag håller tummarna för att det går bra hos läkaren!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Bra att du ska få träffa läkare. Lycka till.
  8. 4
    Bra att du ska få träffa läkare. Lycka till.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Vad skönt! Jag hoppas verkligen det inte är något som är galet, men skulle det vara det så är det ju jättebra att du får hjälp!
    Kram
  10. 5
    Vad skönt! Jag hoppas verkligen det inte är något som är galet, men skulle det vara det så är det ju jättebra att du får hjälp!
    Kram

Liknande trådar

  1. Klockan!
    By Miss_Piggy in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 21:13
  2. Nej nu är klockan 23
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 22:06
  3. klockan är 12.30
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 12:54
  4. klockan 21
    By Malin IGAF in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 16:08
  5. Går klockan fel här på aff?
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar