En tur till lekparken...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    En tur till lekparken...

    Snart sk ajag göra samma som igår och gå en sväng och avsluta det hela i lekparken. Igår skulle jag ju ta med mig lunchen ut men när mamma ringde sa hon att det blåste så jag skippade det vilket jag är mycket glad för. Det blåste så mycket när jag gick ut så jag knappt kunde få vagnen att röra sig framför mig när jag gick i motvind *hua*

    Idag verkar det inte blåsa så mycket så idag funderar jag på att ta med lunch ut, men troligen blir det nog att vi går hem och äter och sen sätter igång att städa här hemma... Det behövs ju det med tyvärr...

    Det blir inga långa promenader, jag tänker ta det lugnt och bara gå ganska kort och utöka promenaderna och inte överdriva med en gång som jag brukar! Men idag ska jag absolut gå en liten sväng extra iaf!

    Ha en härlig dag!
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  2. 1
    En tur till lekparken... Snart sk ajag göra samma som igår och gå en sväng och avsluta det hela i lekparken. Igår skulle jag ju ta med mig lunchen ut men när mamma ringde sa hon att det blåste så jag skippade det vilket jag är mycket glad för. Det blåste så mycket när jag gick ut så jag knappt kunde få vagnen att röra sig framför mig när jag gick i motvind *hua*

    Idag verkar det inte blåsa så mycket så idag funderar jag på att ta med lunch ut, men troligen blir det nog att vi går hem och äter och sen sätter igång att städa här hemma... Det behövs ju det med tyvärr...

    Det blir inga långa promenader, jag tänker ta det lugnt och bara gå ganska kort och utöka promenaderna och inte överdriva med en gång som jag brukar! Men idag ska jag absolut gå en liten sväng extra iaf!

    Ha en härlig dag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ha så trevligt på promenaden och i lekparken.
  4. 2
    Ha så trevligt på promenaden och i lekparken.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Låter mysigt! Jag ska äta tidig lunch hemma och sedan stoppa lillen i vagnen och promenera till en stormarknad och handla mat!
  6. 3
    Låter mysigt! Jag ska äta tidig lunch hemma och sedan stoppa lillen i vagnen och promenera till en stormarknad och handla mat!
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Blir nog det för oss också på eftermiddagen när vi hämtat storasyster från dagis. Inget större fel på lillkillen så en sväng till lekparken gör honom nog piggare bara.
    Ha en trevlig stund ute!
  8. 4
    Blir nog det för oss också på eftermiddagen när vi hämtat storasyster från dagis. Inget större fel på lillkillen så en sväng till lekparken gör honom nog piggare bara.
    Ha en trevlig stund ute!

Liknande trådar

  1. Att leka i lekparken!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 23:31
  2. Lekparken
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 19:15
  3. Såg i lekparken igår...
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 20:08
  4. Går ni till lekparken?
    By mallemus in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 21:09
  5. Crêpes i lekparken
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar