Bilder på barnens rum
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Bilder på barnens rum

    finns i bloggen. Dessutom vill jag ha lite hjälp med möbelfunderingar. Så in o kika och hjälp mig nu!
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    Bilder på barnens rum finns i bloggen. Dessutom vill jag ha lite hjälp med möbelfunderingar. Så in o kika och hjälp mig nu!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Fint! Jag tycker busungar rullgardinen är söt.

    Valnöt skulle nog passa som dvd-bänk osv.

    Är det valnötsgolv i huset?
  4. 2
    Fint! Jag tycker busungar rullgardinen är söt.

    Valnöt skulle nog passa som dvd-bänk osv.

    Är det valnötsgolv i huset?
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Valnötslaminat på övervåningen där barnen kastar småbilar i golvet, ekparkett på nedervåningen där leksaker är förbjudna
    Busungar-tyget är jättefint, men jag vet inte var jag skulle kunna hitta det här i stan
  6. 3
    Valnötslaminat på övervåningen där barnen kastar småbilar i golvet, ekparkett på nedervåningen där leksaker är förbjudna
    Busungar-tyget är jättefint, men jag vet inte var jag skulle kunna hitta det här i stan
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    kolla på nätet. tror www.inreda.se kan ha

    jättefint golv, ja funderar på valnötslaminatgolv, vilket märke har ni?
  8. 4
    kolla på nätet. tror www.inreda.se kan ha

    jättefint golv, ja funderar på valnötslaminatgolv, vilket märke har ni?
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Hur funkar det att ha Arons säng så nära snedtaket?
    Vi har funderingar på att försöka få upp 5-åringens säng i den höjden och låta lillan sova under, då får de lite mer golvyta i sitt rum på ca 8 kvm tills vi får utbygget klart.
  10. 5
    Hur funkar det att ha Arons säng så nära snedtaket?
    Vi har funderingar på att försöka få upp 5-åringens säng i den höjden och låta lillan sova under, då får de lite mer golvyta i sitt rum på ca 8 kvm tills vi får utbygget klart.
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Det går bra, förutom att han två gånger flyttat sängen och då rivit sönder taket Men i övrigt är det inga problem, han sover jättebra och allt funkar fint.
  12. 6
    Det går bra, förutom att han två gånger flyttat sängen och då rivit sönder taket Men i övrigt är det inga problem, han sover jättebra och allt funkar fint.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Fint! Nu är jag pucko, men hur sjutton kommer Alva ner från sängen? Jag tycker absolut att valnöt skulle passa, precis som bordet.
  14. 7
    Fint! Nu är jag pucko, men hur sjutton kommer Alva ner från sängen? Jag tycker absolut att valnöt skulle passa, precis som bordet.
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Hehe, min dotter kan klättra vetdu Alltså hon klättrar bara över kanten, den är ju inte speciellt hög.
  16. 8
    Hehe, min dotter kan klättra vetdu Alltså hon klättrar bara över kanten, den är ju inte speciellt hög.
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Kan han sitta i sängen?
    Tvekar lite eftersom sängen hamnar helt i kant med snedtaket...
  18. 9
    Kan han sitta i sängen?
    Tvekar lite eftersom sängen hamnar helt i kant med snedtaket...
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Njää, det tror jag inte, men det ska han ju inte göra, han ska ligga i den Fast iofs, både Aron o Alva brukar sitta där när vi ber aftonbön, så visst måste de väl kunna sitta i den? Det där måste jag kolla upp!
  20. 10
    Njää, det tror jag inte, men det ska han ju inte göra, han ska ligga i den Fast iofs, både Aron o Alva brukar sitta där när vi ber aftonbön, så visst måste de väl kunna sitta i den? Det där måste jag kolla upp!

Liknande trådar

  1. Nån som vet- Barnens Hus..
    By myskoxen in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 10:04
  2. Vad rör det sig i barnens...
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 15:27
  3. Bilder på barnens rum...
    By KarroM in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 16:54
  4. Hur gör ni med barnens mat?
    By -Vicky- in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:33
  5. Barnens hus!
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 13:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar