Grattis Signe och Stella!
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Grattis Signe och Stella!

    Idag blir ni 2 år, hoppas ni fått tårta och paket idag!


    /ellebelle
    * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    - mie m valter03, eskil05 & juno08 -
  2. 1
    Grattis Signe och Stella! Idag blir ni 2 år, hoppas ni fått tårta och paket idag!


    /ellebelle
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Tack för grattis! :)

    Tänk vid den här tiden för två år sedan blev jag körd i rullstol via kulvertarna under Danderyds sjukhus, från förlossningen till vårt rum på Hotell BB. Signes farbror och faster väntade på oss där och var de första som fick träffa Signe, sen åkte pappa J med dem hem till bröderna bus och Signe och jag fick en hel kväll och natt att bekanta oss med varandra och jag försökte ta in allt som hänt under dagen. Den nu så kaxiga bruttan låg där i den stora dubbelsängen och såg ut som en liten grillad kyckling med sina 2,8 kilo och pep som en kattunge. Tycker tom. att vädret är likadant. Torrt och snöfritt och solen höll på att sänka sig precis som nu. *nostalgisk*

    Signe började sin tvåårsdag med paketöppning, först var hon inte riktigt säker på att de var till henne, utan försökte dela ut dem till syskonen. Men snart märkte hon att det var fritt fram och då fick vi inte ens hjälpa henne att klippa paketsnöret - det fixade hon själv. Och nu ska vi baka chokladtårta!

    Grattiskramar till Stella också!!!
    --oOo-- Mamma till Axel -99, Hjalmar -02 & Signe -05 --oOo--
  4. 2
    Tack för grattis! :) Tänk vid den här tiden för två år sedan blev jag körd i rullstol via kulvertarna under Danderyds sjukhus, från förlossningen till vårt rum på Hotell BB. Signes farbror och faster väntade på oss där och var de första som fick träffa Signe, sen åkte pappa J med dem hem till bröderna bus och Signe och jag fick en hel kväll och natt att bekanta oss med varandra och jag försökte ta in allt som hänt under dagen. Den nu så kaxiga bruttan låg där i den stora dubbelsängen och såg ut som en liten grillad kyckling med sina 2,8 kilo och pep som en kattunge. Tycker tom. att vädret är likadant. Torrt och snöfritt och solen höll på att sänka sig precis som nu. *nostalgisk*

    Signe började sin tvåårsdag med paketöppning, först var hon inte riktigt säker på att de var till henne, utan försökte dela ut dem till syskonen. Men snart märkte hon att det var fritt fram och då fick vi inte ens hjälpa henne att klippa paketsnöret - det fixade hon själv. Och nu ska vi baka chokladtårta!

    Grattiskramar till Stella också!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Grattis småbrudar på 2 års dagen!

    /Affe
  6. 3
    Grattis småbrudar på 2 års dagen!

    /Affe
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Grattis från oss!

    Hoppas att ni har firat ordentligt och att ni vuxit minst en centimeter under dagen! ;o)
    Stora tjejerna!!!
    Mamma till Hanna (april 05) & Ida (juli 07)
  8. 4
    Grattis från oss! Hoppas att ni har firat ordentligt och att ni vuxit minst en centimeter under dagen! ;o)
    Stora tjejerna!!!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    grattis i efterskott. Hoppas ni hade en underbar dag båda två.

    kram
  10. 5
    grattis i efterskott. Hoppas ni hade en underbar dag båda två.

    kram

Liknande trådar

  1. Grattis Signe
    By -Cecilia- in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 21:46
  2. Grattis på födelsedagen Signe!
    By karinxxx in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 16:24
  3. Grattis Elna och Signe
    By -AT- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 21:42
  4. Grattis Josefine och Signe!
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 12:28
  5. GRATTIS Stella och Signe på ETTÅRS-
    By mie. in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 13:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar