Barnvänlig restaurang norrmalm
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Barnvänlig restaurang norrmalm

    Hjälp tack Ni snälla allvetande människor!
    Svägerskan o hennes syster kommer till stockholm i morgon och vi ska träffas inne i stan och äta middag, dvs de två och jag med min 5 åriga dotter. Är det någon som har ett bra förslag på middagsrestaurang? Vi kommer väll äta vid 5-6 tiden och vi vill ju gärna kunna prata också, samt att dottern kommer ju följa med så det bör vara åtminstonde lite barnvänligt. Är det någon som har något förslag? De kommer bo på Sergel Plaza så gärna i närheten.....

    Mycket önskemål va



    Pleeeeease är det någon som kan hjälpa mig?????
  2. 1
    Barnvänlig restaurang norrmalm Hjälp tack Ni snälla allvetande människor!
    Svägerskan o hennes syster kommer till stockholm i morgon och vi ska träffas inne i stan och äta middag, dvs de två och jag med min 5 åriga dotter. Är det någon som har ett bra förslag på middagsrestaurang? Vi kommer väll äta vid 5-6 tiden och vi vill ju gärna kunna prata också, samt att dottern kommer ju följa med så det bör vara åtminstonde lite barnvänligt. Är det någon som har något förslag? De kommer bo på Sergel Plaza så gärna i närheten.....

    Mycket önskemål va



    Pleeeeease är det någon som kan hjälpa mig?????
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    kanske...
    http://www.tgifridays.se/
    Det va längesen jag åt där, med jag va nöjd då. Borde passa barn oxå.

    eller

    http://www.jensens.se/239.aspx
    där tyckte jag förvisso att de hade sega biffar, men rätt så barnvänliga där.

    Om jag skulle gå med min 4 åring skulle jag nog välja det första alternativet. Jag går inte ut å äter så jätte ofta dock. Oftast blir det McDonalds eller Pizza Hut, där e det ju oxå barnvänligt.
  4. 2
    kanske...
    http://www.tgifridays.se/
    Det va längesen jag åt där, med jag va nöjd då. Borde passa barn oxå.

    eller

    http://www.jensens.se/239.aspx
    där tyckte jag förvisso att de hade sega biffar, men rätt så barnvänliga där.

    Om jag skulle gå med min 4 åring skulle jag nog välja det första alternativet. Jag går inte ut å äter så jätte ofta dock. Oftast blir det McDonalds eller Pizza Hut, där e det ju oxå barnvänligt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Fridays på Birger Jarlsgatan menar jag då.
  6. 3
    Fridays på Birger Jarlsgatan menar jag då.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    fridays säger jag med

    var i sthlm för ett tag sedan med min femåriga dotter och åt middag på TGI (fast den i kungsträdgården) med min bror och hans tjej. Mest spännnande var fördrinken (någon smoothievariant) hon fick kritor och ballong och de visade barnprogram på storbild Lite dyrt kan jag tycka men hon pratar så mycket om det så det var det värt
  8. 4
    fridays säger jag med var i sthlm för ett tag sedan med min femåriga dotter och åt middag på TGI (fast den i kungsträdgården) med min bror och hans tjej. Mest spännnande var fördrinken (någon smoothievariant) hon fick kritor och ballong och de visade barnprogram på storbild Lite dyrt kan jag tycka men hon pratar så mycket om det så det var det värt

Liknande trådar

  1. Fin men barnvänlig restaurang i Sthlm?
    By Marre22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 11:47
  2. Tips på en barnvänlig restaurang på
    By SandraB in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 19:45
  3. Barnvänlig restaurang i Stockholm
    By 26november in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 15:16
  4. Barnvänlig restaurang i Stockholm
    By Elin77 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 12:38
  5. Göteborg-barnvänlig restaurang
    By Petra-n- in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 13:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar