Nu gäller det!
_0801 Januaribarn
  1. anonymt namn
    #1

    Nu gäller det!

    Fick mens i går, så snat startar "projekt fjärde barnet".....har haft otrolig tur tidigare, trots PCO, och blivit gravid på första försöket två gånger och på andra försöket (eller kanske första, osäkert om ÄL) med tredje barnet. Hoppas nu på samma tur igen. Januar, februari eller kanske mars, men håller tummarna för januari! Lycka till, alla som vill hamna här!!!
  2. 1
    Nu gäller det! Fick mens i går, så snat startar "projekt fjärde barnet".....har haft otrolig tur tidigare, trots PCO, och blivit gravid på första försöket två gånger och på andra försöket (eller kanske första, osäkert om ÄL) med tredje barnet. Hoppas nu på samma tur igen. Januar, februari eller kanske mars, men håller tummarna för januari! Lycka till, alla som vill hamna här!!!
  3. Anonym
    #2

    Vi kör också igång nu

    Fick min mens den 11 e. Så nu får vi se hur det går. Har ett brokigt gravidförflutet. 1:an tog 6 mån, 2:a tog 3 år o 3:an 1a månad.

    Mensen har dock varit fin o regelnunden sen 3:an, så jag hoppas att det skall funka innom inte allt för många månader.

    Skall bli så spännande,

    Sol
  4. 2
    Vi kör också igång nu Fick min mens den 11 e. Så nu får vi se hur det går. Har ett brokigt gravidförflutet. 1:an tog 6 mån, 2:a tog 3 år o 3:an 1a månad.

    Mensen har dock varit fin o regelnunden sen 3:an, så jag hoppas att det skall funka innom inte allt för många månader.

    Skall bli så spännande,

    Sol
  5. Anonym
    #3
    Kul med en till blivande fyrabarnsmamma! Den här gången tänker jag vara lite våghalsig och ta ut glädjen i förskott! Det är väk klart att vi får januaribebisar!?
  6. 3
    Kul med en till blivande fyrabarnsmamma! Den här gången tänker jag vara lite våghalsig och ta ut glädjen i förskott! Det är väk klart att vi får januaribebisar!?

Liknande trådar

  1. Det gäller att se upp... *OT*
    By Jessica~4barnsmamma in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 15:08
  2. Nu gäller det att se upp...
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 07:28
  3. Vad gäller?
    By marsali in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 20:28
  4. Vad gäller vid SGI
    By Co in forum Föräldraledighet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 09:26
  5. Vad är det som gäller??
    By Lilla_n med lillebror in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 12:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar