Kan man låna hos ..
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Emelie i villa
    #1

    Kan man låna hos ..

    Länsförsäkringar?Eller, jo det kan man för det har min kompis gjort. De flyttade över sitt villa-lån dit från Handelsbanken.

    Jag undrar om det finns någon här som har lånen hos Länsförsäkringar ? Har de låneskydd ?

    De flesta andra banker har ju det, dvs om någon av låntagarna avlider så halveras villa-lånet.
  2. 1
    Kan man låna hos .. Länsförsäkringar?Eller, jo det kan man för det har min kompis gjort. De flyttade över sitt villa-lån dit från Handelsbanken.

    Jag undrar om det finns någon här som har lånen hos Länsförsäkringar ? Har de låneskydd ?

    De flesta andra banker har ju det, dvs om någon av låntagarna avlider så halveras villa-lånet.
  3. Anonym
    #2
    Vi har efterlevadeskydd hos just länsföräkringar, om nån av oss avlider så betalas huslånen av, huslånet har vi hos Swedbank.
  4. 2
    Vi har efterlevadeskydd hos just länsföräkringar, om nån av oss avlider så betalas huslånen av, huslånet har vi hos Swedbank.
  5. Marmelad
    #3
    Vi har lån där, men det är på sommarstugan och det är ett ganska litet lån så vi har inte brytt oss om efterlevandeskydd (täcks av övriga livförsäkringar). Kolla Länsförsäkringars hemsida, jag tror säkert de har en sån deal, kan inte tänka mig annat. Vi är jättenöjda med dem i alla fall, de har varit superbra att ha att göra med!
  6. 3
    Vi har lån där, men det är på sommarstugan och det är ett ganska litet lån så vi har inte brytt oss om efterlevandeskydd (täcks av övriga livförsäkringar). Kolla Länsförsäkringars hemsida, jag tror säkert de har en sån deal, kan inte tänka mig annat. Vi är jättenöjda med dem i alla fall, de har varit superbra att ha att göra med!

Liknande trådar

  1. Nu ska jag låna
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 21:54
  2. låna eller inte låna?
    By LillaHon in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 17:57
  3. Vad får vi låna?
    By tingeling2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 12:37
  4. Får jag låna er?
    By Bridz in forum IVF-föräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 09:34
  5. Låna!
    By Jessica in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 22:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar