Är jag bortskämd? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #21
    Tack tack.... Det värsta är at jag rkar inte ens prata om det
  2. 21
    Tack tack.... Det värsta är at jag rkar inte ens prata om det
  3. -MaryT-
    #22
    Hmm..omoget resonemang, tycker jag fortfarande då..
  4. 22
    Hmm..omoget resonemang, tycker jag fortfarande då..
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #23
    Jag gläömde at jag varit i berlin när vi diskuterade!*s* jag har svårt att kopla av i sverige det ärd et som är det märkliga.
  6. 23
    Jag gläömde at jag varit i berlin när vi diskuterade!*s* jag har svårt att kopla av i sverige det ärd et som är det märkliga.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #24
    Jag vill åka med honom, han fattar inte mitt behov, sen ärd et så att vi ska renovera köket och lite andra saker vi har nog inte råd helt eneklt...
  8. 24
    Jag vill åka med honom, han fattar inte mitt behov, sen ärd et så att vi ska renovera köket och lite andra saker vi har nog inte råd helt eneklt...
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #25

    Usch, jobbigt.

    Men som sagt, du är välkommen att skriva om du orkar och vill.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  10. 25
    Usch, jobbigt. Men som sagt, du är välkommen att skriva om du orkar och vill.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #26

    Flytta utomlands??

    Det kan du ju göra ett tag..Packa ner man och kläder
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 26
    Flytta utomlands?? Det kan du ju göra ett tag..Packa ner man och kläder
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #27
    Ja det kan vara omoget, men jag vet att det är för jag vill fly från det som komma skall som jag inte kan skjuta på, det är orationellt tänkande från min sida i detta fall, är jag långt borta finns det inte nära det jag ska ta tag i... därför reagera jag som jag gör, kanske omoget men så är det i alla fall.
  14. 27
    Ja det kan vara omoget, men jag vet att det är för jag vill fly från det som komma skall som jag inte kan skjuta på, det är orationellt tänkande från min sida i detta fall, är jag långt borta finns det inte nära det jag ska ta tag i... därför reagera jag som jag gör, kanske omoget men så är det i alla fall.
  15. -MaryT-
    #28
    Ok.
  16. 28
    Ok.
  17. D_olphin
    #29

    Ja det tycker jag nog

    faktiskt, ni var iväg nu i våras, ni lägger pengar på renoveringar du handlar en del och ni reser i höst. Men OM du ej kan ta hans ord, samt har råd ta en sista minuten då kanske
  18. 29
    Ja det tycker jag nog faktiskt, ni var iväg nu i våras, ni lägger pengar på renoveringar du handlar en del och ni reser i höst. Men OM du ej kan ta hans ord, samt har råd ta en sista minuten då kanske
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #30
    Jag kan ta hans ord, tror jag...
  20. 30
    Jag kan ta hans ord, tror jag...
  21. Medlem sedan
    Oct 2001
    #31
    Tja, på nåt sätt är man väl bortskämd. Man kan ju resonera så att man borde vara nöjd som har tak över huvudet och mat på bordet, men de flesta av oss vill väl ha mer än så! Jag vill också åka utomlands i sommar! Jag vill åka till Italien i en vecka och äta god mat och ligga och sola vid en pool och läsa bra böcker! En vuxensemester! Fast vi har inte råd och jag skulle inte vilja vara ifrån barnen en vecka och med barnen skulle det absolut inte bli någon vuxensemester!
  22. 31
    Tja, på nåt sätt är man väl bortskämd. Man kan ju resonera så att man borde vara nöjd som har tak över huvudet och mat på bordet, men de flesta av oss vill väl ha mer än så! Jag vill också åka utomlands i sommar! Jag vill åka till Italien i en vecka och äta god mat och ligga och sola vid en pool och läsa bra böcker! En vuxensemester! Fast vi har inte råd och jag skulle inte vilja vara ifrån barnen en vecka och med barnen skulle det absolut inte bli någon vuxensemester!
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #32
    Åk en weekend, det räcker!:-) man hinner at ha massor av sex och prta på 4 dagar!:-)
  24. 32
    Åk en weekend, det räcker!:-) man hinner at ha massor av sex och prta på 4 dagar!:-)
  25. Medlem sedan
    Mar 2000
    #33
    Hm, ja det tycker nog jag att du är.

    Nej alla åker verkligen inte utomlands varje år, faktum är att själv har inte vi varit utomlands sedan -92.

    Men det är väl bara att boka en resa och åka iväg själv om själva resan är så viktig, även om jag tycker att du nog istället bör fundera över vad det är som gör att du inte kan slappna av i sverige. Är det en massa "måsten" som ska göras, så gäller det att prioritera bort en massa.
  26. 33
    Hm, ja det tycker nog jag att du är.

    Nej alla åker verkligen inte utomlands varje år, faktum är att själv har inte vi varit utomlands sedan -92.

    Men det är väl bara att boka en resa och åka iväg själv om själva resan är så viktig, även om jag tycker att du nog istället bör fundera över vad det är som gör att du inte kan slappna av i sverige. Är det en massa "måsten" som ska göras, så gäller det att prioritera bort en massa.
  27. Medlem sedan
    Oct 2001
    #34
    Ja, kanske, kanske ska vi det i höst! Om pengarna räcker och om vi kan tigga barnvakt!
  28. 34
    Ja, kanske, kanske ska vi det i höst! Om pengarna räcker och om vi kan tigga barnvakt!
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #35
    Jag vet varför jag tänker som jag gör.... Jag vet det... Jag ska ringa en beteende veteidag tror jag.
  30. 35
    Jag vet varför jag tänker som jag gör.... Jag vet det... Jag ska ringa en beteende veteidag tror jag.
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #36
    Fly in i dig själv och testa meditation, långpromenader med bra musik i lurarna ex istället. Billigare och bättre i längden.
  32. 36
    Fly in i dig själv och testa meditation, långpromenader med bra musik i lurarna ex istället. Billigare och bättre i längden.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Vem är bortskämd?
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 17:51
  2. Jag är bortskämd!
    By k m E *E* & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 11:31
  3. Bortskämd
    By Nema in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 11:16
  4. Bortskämd
    By Nema in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 14:50
  5. Bortskämd ?
    By Laila/Electra in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar