Min hemlis...:-)
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Min hemlis...:-)

    *viskar* Jag är gravid I vecka 5 än så länge...Wiktor ska bli storebror.
    BF blir på Julafton
  2. 1
    Min hemlis...:-) *viskar* Jag är gravid I vecka 5 än så länge...Wiktor ska bli storebror.
    BF blir på Julafton
  3. Khediven
    #2
    Se där! Ett jättestort GRATTIS!!!!!
    Och duktiga du som vågar satsa nu! Roligt att det blir en bebbe till för er!

    Kram!

    /Ingrid_mfl
  4. 2
    Se där! Ett jättestort GRATTIS!!!!!
    Och duktiga du som vågar satsa nu! Roligt att det blir en bebbe till för er!

    Kram!

    /Ingrid_mfl
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Ååååå vad kul för er, ett Jätte Grattis då och hoppas allt går bra. Då får ju du tätare än mig din buse . Kram
  6. 3
    Ååååå vad kul för er, ett Jätte Grattis då och hoppas allt går bra. Då får ju du tätare än mig din buse . Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4

    Oooooo...

    Härligt! Grattis! Jättekul nyhet, håller tummarna för att allt går bra!
  8. 4
    Oooooo... Härligt! Grattis! Jättekul nyhet, håller tummarna för att allt går bra!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    STORT grattis!! Vad kul, jag håller tummarna för er!!
    Kram!
  10. 5
    STORT grattis!! Vad kul, jag håller tummarna för er!!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    Åhh vad roligt gumman! Håller tummarna för er att allt går bra. Mysigt med en liten till
  12. 6
    Åhh vad roligt gumman! Håller tummarna för er att allt går bra. Mysigt med en liten till
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Grattis!!
  14. 7
    Grattis!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Grattis, åh vad kul att du ska få en liten bebis till Lycka till med graviditeten!!
  16. 8
    Grattis, åh vad kul att du ska få en liten bebis till Lycka till med graviditeten!!
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #9
    Grattis!
    Åh, vad roligt.
    Är så sugen själv men 3 kanske räcker......eller.....
    Känns som om man blev snuvad på 2 månader av graviditeten eftersom Einar kom 7 1/2 v för tidigt.
    Kanske därför man är så sugen
  18. 9
    Grattis!
    Åh, vad roligt.
    Är så sugen själv men 3 kanske räcker......eller.....
    Känns som om man blev snuvad på 2 månader av graviditeten eftersom Einar kom 7 1/2 v för tidigt.
    Kanske därför man är så sugen
  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10
    supergrattis :-)
  20. 10
    supergrattis :-)
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Tack tjejer! Det är kanonmysigt, förutom att mina symtom är mkt värre nu i början än vad de var med Wiktor. Men hellre mkt än lite Ska på inskrivning den 16:e men det känns lite som att jag kan det där. Gjorde det för mindre än ett år sedan
  22. 11
    Tack tjejer! Det är kanonmysigt, förutom att mina symtom är mkt värre nu i början än vad de var med Wiktor. Men hellre mkt än lite Ska på inskrivning den 16:e men det känns lite som att jag kan det där. Gjorde det för mindre än ett år sedan
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12
    Grattis! Vad roligt att det gick sa fort. Jag hoppas att allt gar riktigt bra.
  24. 12
    Grattis! Vad roligt att det gick sa fort. Jag hoppas att allt gar riktigt bra.
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    Jättegrattis tokfia... =) Hoppas allt går bra nu och att verkligen ALLT går som du vill
  26. 13
    Jättegrattis tokfia... =) Hoppas allt går bra nu och att verkligen ALLT går som du vill
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14

    Jättegrattis!

    Jag håller tummarna för att allt ska bli som du vill den här gången.
  28. 14
    Jättegrattis! Jag håller tummarna för att allt ska bli som du vill den här gången.
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15
    Grattis! Vad kul. Blir en jättefin julklapp!
  30. 15
    Grattis! Vad kul. Blir en jättefin julklapp!
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16
    Grattis! Vilken julklapp! Kramar till er alla!
  32. 16
    Grattis! Vilken julklapp! Kramar till er alla!
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Stort stort grattis!!!!
    Vilken julklapp Wiktor kommer att få!!!
    Hur mår du????
    Så nu får du ringa till din goa bm snart då och berätta! (har för mig att du skrev något om att hon var bra och önska lycka till...eller?)
    Grattis igen!
  34. 17
    Stort stort grattis!!!!
    Vilken julklapp Wiktor kommer att få!!!
    Hur mår du????
    Så nu får du ringa till din goa bm snart då och berätta! (har för mig att du skrev något om att hon var bra och önska lycka till...eller?)
    Grattis igen!
  35. Medlem sedan
    Apr 2006
    #18
    Jag mår sådär.
    Större bröst
    Illamåeende så det hter duga
    Gasig som fan!
    Uppsvullen
    Trött
    Gråter hela tiden (hormonerna)

    Som det ska vara med andra ord

    Har redan ring BM och fått tid till den 16.e maj. Hon blev över lycklig
    KÄnns så underbart skön och skoj och allt...

    Opus nu blir det toa igen...kräks hela tiden...
  36. 18
    Jag mår sådär.
    Större bröst
    Illamåeende så det hter duga
    Gasig som fan!
    Uppsvullen
    Trött
    Gråter hela tiden (hormonerna)

    Som det ska vara med andra ord

    Har redan ring BM och fått tid till den 16.e maj. Hon blev över lycklig
    KÄnns så underbart skön och skoj och allt...

    Opus nu blir det toa igen...kräks hela tiden...
  37. Medlem sedan
    Jun 2006
    #19
    Har hört att symptomen kan bli mer om man har täta graviditeter..mer hormoner liksom!

    Inge roligt att kräkas alls ju *kramar* även om det är för en skoj anledning =)
  38. 19
    Har hört att symptomen kan bli mer om man har täta graviditeter..mer hormoner liksom!

    Inge roligt att kräkas alls ju *kramar* även om det är för en skoj anledning =)
  39. Medlem sedan
    Jun 2006
    #20
    Måste bara säga att jag är imponerad! Mycket, att du orkar och vill ha dem så tätt, skitimponerad! Själv kan jag knappt tänkta mig att bli gravid igen. Tyckte det var såå jobbigt. Jag var så trött hela tiden, hade ont i ryggen av foglossningar från v 15 och mådde illa till v 18 eller så. Fast det blev väl inte bättre av att jag då veckopendlade till mitt jobb och spenderade 7 timmar per vecka på tåg =))

    Lustigt att det är så olika på hur man upplever graviditeten, en del mår ju asbra och andra asdåligt.
    Men jag vill ju att smulan ska få syskon nångång med och helst vill jag att det inte blir jättelångt mellan dem heller. Kan tänka mig att jobba ett år efter mammaledigheten ungefär och försöka sen.
  40. 20
    Måste bara säga att jag är imponerad! Mycket, att du orkar och vill ha dem så tätt, skitimponerad! Själv kan jag knappt tänkta mig att bli gravid igen. Tyckte det var såå jobbigt. Jag var så trött hela tiden, hade ont i ryggen av foglossningar från v 15 och mådde illa till v 18 eller så. Fast det blev väl inte bättre av att jag då veckopendlade till mitt jobb och spenderade 7 timmar per vecka på tåg =))

    Lustigt att det är så olika på hur man upplever graviditeten, en del mår ju asbra och andra asdåligt.
    Men jag vill ju att smulan ska få syskon nångång med och helst vill jag att det inte blir jättelångt mellan dem heller. Kan tänka mig att jobba ett år efter mammaledigheten ungefär och försöka sen.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jag har en hemlis...
    By Cortexia in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 09:08
  2. En hemlis!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:43
  3. En hemlis...
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 14:25
  4. Hemlis...
    By --**--**-- in forum _03 Vårbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 22:16
  5. Hemlis
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar