När skrev jag här sist?
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    När skrev jag här sist?

    Det måste vara jättelängesedan! Är det ens någon som kommer ihåg mig?
    Jag tittar till er ibland men har haft väldigt lite tid att vara aktiv skrivare. Datatiden blir begränsad som heltidsarbetande småbarnsmamma.
    Saga är hemma med pappa fortfarande och det roligaste som finns just nu är nog att gräva i sandlådan. Hon sprutar ur sig nya ord varje dag och är rätt så busig. Hon ska börja dagis i augusti är det tänkt.
    I höst kommer det ett syskon om allt går vägen. Jätteroligt, men just nu mår jag tjyvens. Hoppas det lättar snart.
    Det var några ord från mig. Hoppas att ni mår bra!
  2. 1
    När skrev jag här sist? Det måste vara jättelängesedan! Är det ens någon som kommer ihåg mig?
    Jag tittar till er ibland men har haft väldigt lite tid att vara aktiv skrivare. Datatiden blir begränsad som heltidsarbetande småbarnsmamma.
    Saga är hemma med pappa fortfarande och det roligaste som finns just nu är nog att gräva i sandlådan. Hon sprutar ur sig nya ord varje dag och är rätt så busig. Hon ska börja dagis i augusti är det tänkt.
    I höst kommer det ett syskon om allt går vägen. Jätteroligt, men just nu mår jag tjyvens. Hoppas det lättar snart.
    Det var några ord från mig. Hoppas att ni mår bra!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Hej hej! Visst kommer jag ihåg dig, men det var nog länge sedan jag såg din signatur.

    Vad roligt att det är ett syskon på g! När är det dags? Blir det en oktoberbebis till? Jag hoppas att illamåendet går över snart, för det klarar man sig ju utmärkt utan...
  4. 2
    Hej hej! Visst kommer jag ihåg dig, men det var nog länge sedan jag såg din signatur.

    Vad roligt att det är ett syskon på g! När är det dags? Blir det en oktoberbebis till? Jag hoppas att illamåendet går över snart, för det klarar man sig ju utmärkt utan...
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Jodå dig minns vi....:-)

    Ja sandlådan är väldigt rolig här med men några ord hör vi knappt. Han försöker härma oss men går väl inte så bra än.

    Grattis till syskonet. Kul kul. Själv har jag ju knappt två månader kvar och det börjar bli tungt kan jag säga....
  6. 3
    Jodå dig minns vi....:-)

    Ja sandlådan är väldigt rolig här med men några ord hör vi knappt. Han försöker härma oss men går väl inte så bra än.

    Grattis till syskonet. Kul kul. Själv har jag ju knappt två månader kvar och det börjar bli tungt kan jag säga....
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Hej!
    Ja, jätteroligt är det! Lite oväntat också för det gick väldigt fort jämfört med förra gången! Det här bli en novemberbebis, någonstans i mitten tror jag.
    Jo tack, jag känner också att man klarar sig utan det där illamåendet! *urk*
    Kul att någon kom ihåg mig!
  8. 4
    Hej!
    Ja, jätteroligt är det! Lite oväntat också för det gick väldigt fort jämfört med förra gången! Det här bli en novemberbebis, någonstans i mitten tror jag.
    Jo tack, jag känner också att man klarar sig utan det där illamåendet! *urk*
    Kul att någon kom ihåg mig!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Grattis själv! Bara två månader kvar, det blir tätisar det! Kommer ihåg vad tungt det var på slutet, men jag hoppas att du får må bra!
  10. 5
    Grattis själv! Bara två månader kvar, det blir tätisar det! Kommer ihåg vad tungt det var på slutet, men jag hoppas att du får må bra!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    HEJ! Visst minns jag dig. Kul att "se" dig här igen. Grattis till grynet i magen!!!
  12. 6
    HEJ! Visst minns jag dig. Kul att "se" dig här igen. Grattis till grynet i magen!!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7
    Hej Hej! Och tack för grattis!
  14. 7
    Hej Hej! Och tack för grattis!
  15. Medlem sedan
    Dec 2001
    #8
    Kul att " se" dig igen! Jag hinner inte heller vara här särskilt ofta, typ aldrig...! Jag jobbar 60% och pluggar 50% så det blir inte så mycket tid kvar.
    Grattis till syskonet! Hoppas att du mår bättre snart!
  16. 8
    Kul att " se" dig igen! Jag hinner inte heller vara här särskilt ofta, typ aldrig...! Jag jobbar 60% och pluggar 50% så det blir inte så mycket tid kvar.
    Grattis till syskonet! Hoppas att du mår bättre snart!
  17. Medlem sedan
    Feb 2005
    #9
    Hej! Ja, jag förstår att du har det körigt att hinna med att surfa, med både jobb och studier. Tackar för gratulationer, jag mår säkert bättre snart. =)
  18. 9
    Hej! Ja, jag förstår att du har det körigt att hinna med att surfa, med både jobb och studier. Tackar för gratulationer, jag mår säkert bättre snart. =)
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10
    Hej hej! Visst minns jag Ja sandlåda är jättekul, Sofia blir hysterisk när jag lyfter henne därifrån. Så nu håller vi på och fixa en hemma för det har vi inte hunnit innan. Sofia börjar också dagis i augusti, hoppas att hon ska gilla det.

    Kul med ett syskon, grattis!!! Hoppas att du mår bättre snart!

    Kram!
  20. 10
    Hej hej! Visst minns jag Ja sandlåda är jättekul, Sofia blir hysterisk när jag lyfter henne därifrån. Så nu håller vi på och fixa en hemma för det har vi inte hunnit innan. Sofia börjar också dagis i augusti, hoppas att hon ska gilla det.

    Kul med ett syskon, grattis!!! Hoppas att du mår bättre snart!

    Kram!
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11

    Hej hej!

    Jovisst minns jag dig även om mitt minne brukar vara kort GRATTIS till syskonet!
    ASA (med Alva 051030) - trebarnsmamma från Finland.
    Bloggar på moomis.blogspot.com
  22. 11
    Hej hej! Jovisst minns jag dig även om mitt minne brukar vara kort GRATTIS till syskonet!
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12
    Hej

    Tänk va vi är i samma situation för vi väntar oxå på syskon i höst till lilla oktobertjejen. Var inte heller riktigt planerat att bli så snabbt men plötsligt gick det av sig självt trots att vi fick hjälp förra gången.

    Vi får höras igen framöver och ser hur det går för oss.

    Tess m Vilma
  24. 12
    Hej

    Tänk va vi är i samma situation för vi väntar oxå på syskon i höst till lilla oktobertjejen. Var inte heller riktigt planerat att bli så snabbt men plötsligt gick det av sig självt trots att vi fick hjälp förra gången.

    Vi får höras igen framöver och ser hur det går för oss.

    Tess m Vilma
  25. Medlem sedan
    Feb 2005
    #13
    Hej Hej!
    Kul att få en egen sandlåda! Vi letar lite hus nu så jag hoppas också att vi kan få en alldeles nära inpå sedan.
    Jag har inte hängt med helt, men jag har förstått att Sofia är sjuk och att ni har det rätt tufft. Jag hoppas att hon blir bättre och att ni får lite lugn och ro snart.
    Tack så mycket för gratulationen!
  26. 13
    Hej Hej!
    Kul att få en egen sandlåda! Vi letar lite hus nu så jag hoppas också att vi kan få en alldeles nära inpå sedan.
    Jag har inte hängt med helt, men jag har förstått att Sofia är sjuk och att ni har det rätt tufft. Jag hoppas att hon blir bättre och att ni får lite lugn och ro snart.
    Tack så mycket för gratulationen!
  27. Medlem sedan
    Feb 2005
    #14
    Tack tack! Kul att man är ihågkommen =)
  28. 14
    Tack tack! Kul att man är ihågkommen =)
  29. Medlem sedan
    Feb 2005
    #15
    Hej!
    Då får jag gratulera till ert oktobersyskon! Det är lustigt det där, det är tydligen inte helt ovanligt att det går lättare andra gången. Hade ingen aning om det innan, men nu säger alla det.
  30. 15
    Hej!
    Då får jag gratulera till ert oktobersyskon! Det är lustigt det där, det är tydligen inte helt ovanligt att det går lättare andra gången. Hade ingen aning om det innan, men nu säger alla det.

Liknande trådar

  1. Länge sen någon skrev här sist!
    By Titti m. Alexandra in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 12:23
  2. Skrev fel datum sist
    By kokefisen in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 14:21
  3. Det var ett tag sen sist.
    By Madeléne S in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 12:03
  4. Länge sedan jag skrev sist...
    By *Magda* in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 18:02
  5. Sedan jag sist skrev om min...
    By -Jessis- in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar