Länge sedan jag skrev sist...
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Länge sedan jag skrev sist...

    ...har kikat in och läst men inte riktigt orkat svara och skriva egna inlägg. Nåja, nu har jag precis skickat ut de stora grabbarna och Erik sover en stund. Har är supersnorig och sover nästan inget på natten. jag måste suga ur näsan på honom innan han kan äta, och det uppskattas _inte_ kan jag lova. Såg imorse i spegeln att jag är alldeles röd i ögonen av för lite sömn.
    Men jag ska inte klaga, han är glad nästan hela tiden trots att han är så snorig. Han jobbar som en galning för att krypa nu och jag misstänker att det är en tidsfråga bara innan han greppar tekniken, lite för tidigt enligt mig, men vad gör man. Man kan ju inte direkt stoppa utvecklingen... sen är han otroligt stark i benen.Sitter han på filten (ja med stöd då, för han fixar inte att sitta själv än) och man håller hans händer så reser han sig upp utan att man hjälper till. Lite mallig är jag allt även om jag som sagt tycker att han har lite väl bråttom. Misstänker att vi kommer få vara med om många bulor och blåmärken framöver...
    Idag kommer M hem från sin vecka i Kroatien och Stockholm och det ska bli himla skönt att få hem honom. Svärmor har visserligen varit gullig och varit här några dagar denna gång, men det har hunnits med en del hyss från barnens sida, så jag känner att mitt tålamod prövats extremt denna gång... www.magdas.blogg.se
    Nå, nu ska jag sortera lite papper innan Erik vaknar igen.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  2. 1