Till samtliga
Ordet är fritt
  1. marib
    #1

    Till samtliga

    vi värdar tycker inte heller de här stängningarna vare sig ÄR kul eller ser trevliga ut.

    Vi vet att det finns flera som tycker att vi bara ska strunta i dem men det är inte _bara_ vi som blir påhoppade just nu. Det är bara att läsa det som står kvar så ser ni det.

    Vi hoppas att redax hittar en lösning så vi slipper sånt här vi också. OCh vi hoppas på er förståelse

    /marib *värd*
  2. 1
    Till samtliga vi värdar tycker inte heller de här stängningarna vare sig ÄR kul eller ser trevliga ut.

    Vi vet att det finns flera som tycker att vi bara ska strunta i dem men det är inte _bara_ vi som blir påhoppade just nu. Det är bara att läsa det som står kvar så ser ni det.

    Vi hoppas att redax hittar en lösning så vi slipper sånt här vi också. OCh vi hoppas på er förståelse

    /marib *värd*
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    bra skrivet marib
  4. 2
    bra skrivet marib
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Som det är nu matar man trollen genom att stänga dem.Inget kul att tjafsa om man inte får gensvar.
  6. 3
    Som det är nu matar man trollen genom att stänga dem.Inget kul att tjafsa om man inte får gensvar.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Jag är så trött på att läsa en massa barnsligt spam med uppmaningar om att störa forumen på olika sätt,ni gör ett bra jobb och har nog de flestas stöd i det.
  8. 4
    Jag är så trött på att läsa en massa barnsligt spam med uppmaningar om att störa forumen på olika sätt,ni gör ett bra jobb och har nog de flestas stöd i det.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Min förståelse har ni

    & fulla stöd !!
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  10. 5
    Min förståelse har ni & fulla stöd !!
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Lite nyfiken...

    ...
    Det är bara att läsa det som står kvar så ser ni det.
    ...

    Var- och vad står det kvar?

    /Johan (nyfiken i en strut)
  12. 6
    Lite nyfiken... ...
    Det är bara att läsa det som står kvar så ser ni det.
    ...

    Var- och vad står det kvar?

    /Johan (nyfiken i en strut)
  13. Medlem sedan
    Mar 2007
    #7
    Tydligen rubrikerna. Det var ett suddigt svar.
  14. 7
    Tydligen rubrikerna. Det var ett suddigt svar.
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Jag tror hon menar rubrikerna.
  16. 8
    Jag tror hon menar rubrikerna.
  17. marib
    #9

    Överskrifterna

    står kvar när man stänger hela trådar

    /marib *värd*
  18. 9
    Överskrifterna står kvar när man stänger hela trådar

    /marib *värd*
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    det går att utläsa att det finns andra än vi värdar som blir påhoppade *pekar längre ner*

    Mvh _em_ forumvärd
  20. 10
    det går att utläsa att det finns andra än vi värdar som blir påhoppade *pekar längre ner*

    Mvh _em_ forumvärd
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    hehe oj va sen jag var *S*
  22. 11
    hehe oj va sen jag var *S*
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12

    Tack för svaret...

    ...men de avstängda inläggens rubriker gjorde inte mig klokare.

    Äsch...vem bryr sig?...ha en trevlig kväll

    /Johan
  24. 12
    Tack för svaret... ...men de avstängda inläggens rubriker gjorde inte mig klokare.

    Äsch...vem bryr sig?...ha en trevlig kväll

    /Johan
  25. Medlem sedan
    Mar 2007
    #13
    Stäng dem då.Men övrigt crap som inte har abuse i sig så kan få vara kvar.Det man inte matar....Just nu stängs inlägg som inte har en uns av abuse i sig.Till vilken nytta och nöje?

    Ignoreringsfunktionen är skitbra.
  26. 13
    Stäng dem då.Men övrigt crap som inte har abuse i sig så kan få vara kvar.Det man inte matar....Just nu stängs inlägg som inte har en uns av abuse i sig.Till vilken nytta och nöje?

    Ignoreringsfunktionen är skitbra.
  27. marib
    #14

    Du har en poäng

    vi får konferera lite

    /marib *värd*
  28. 14
    Du har en poäng vi får konferera lite

    /marib *värd*
  29. Medlem sedan
    Jun 2002
    #15
    om vi stänger 10 eller 9 inlägg spelar nog ingen roll.

    samt att vi har våra regler att följa har inget eg med varken nytta och spec inte nöje.

    tror inte att vi matar dessa genom att stänga, dom föder sig på annat.

    Mvh
    _em_ forumvärd
  30. 15
    om vi stänger 10 eller 9 inlägg spelar nog ingen roll.

    samt att vi har våra regler att följa har inget eg med varken nytta och spec inte nöje.

    tror inte att vi matar dessa genom att stänga, dom föder sig på annat.

    Mvh
    _em_ forumvärd
  31. Medlem sedan
    Mar 2007
    #16
    hehe.Två olika åsikter från två värdar.Tja den där kommunikationen...

    menar ni att ni blir av med värdskapet om ni inte låtsas om crapinlägg som inte har abuse i sig?

    Får jag fråga utan att det tas som kränkande eller övrig abuse som nu kommit den sista tiden?
  32. 16
    hehe.Två olika åsikter från två värdar.Tja den där kommunikationen...

    menar ni att ni blir av med värdskapet om ni inte låtsas om crapinlägg som inte har abuse i sig?

    Får jag fråga utan att det tas som kränkande eller övrig abuse som nu kommit den sista tiden?
  33. marib
    #17

    Nejdå. _em_ har rätt

    men ibland kanske man behöver tänka om för att slutresultatet ska bli bra.

    /marib *värd*
  34. 17
    Nejdå. _em_ har rätt men ibland kanske man behöver tänka om för att slutresultatet ska bli bra.

    /marib *värd*
  35. Medlem sedan
    Mar 2007
    #18
    Men slutresultatet ser ju inget vidare ut med en massa stängda inlägg som inte haft abuse i sig.Se nu resultatet på denna sida nu.
  36. 18
    Men slutresultatet ser ju inget vidare ut med en massa stängda inlägg som inte haft abuse i sig.Se nu resultatet på denna sida nu.
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    Ja det kan bli så ibland, men visst om alla vill att vi låter provokatörer eller avstängda medlemmar skriva om det inte är abuse så är det ok med mej.

    Men jag har inte sagt att vi blir av med värdskapet, det va din tolkning. men jag sa att vi har direktiv.

    för att inte spamma forumet med ytterligare diskussion om detta så kan vi ta detta på snabbmessen om du vill diskutera mera.

    Mvh _em_ forumvärd
  38. 19
    Ja det kan bli så ibland, men visst om alla vill att vi låter provokatörer eller avstängda medlemmar skriva om det inte är abuse så är det ok med mej.

    Men jag har inte sagt att vi blir av med värdskapet, det va din tolkning. men jag sa att vi har direktiv.

    för att inte spamma forumet med ytterligare diskussion om detta så kan vi ta detta på snabbmessen om du vill diskutera mera.

    Mvh _em_ forumvärd
  39. Medlem sedan
    Mar 2007
    #20
    nej nu fick jag det svar jag önskade,Även att min tolkning var felaktig.

    Bra tack för ett tydligt svar något jag saknat i ett meddelande jag fått för inlägg som stängdes som inte hade abuse i sig utan bara konkreta frågor åt er.Har ej fått svar på det meddelande jag sände i retur heller.

    Tack ändå.
  40. 20
    nej nu fick jag det svar jag önskade,Även att min tolkning var felaktig.

    Bra tack för ett tydligt svar något jag saknat i ett meddelande jag fått för inlägg som stängdes som inte hade abuse i sig utan bara konkreta frågor åt er.Har ej fått svar på det meddelande jag sände i retur heller.

    Tack ändå.

Liknande trådar

  1. Till samtliga
    By marib in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 09:04
  2. Till samtliga
    By marib in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 06:48
  3. Till samtliga som känner sig
    By forumvärd in forum Styvfamiljer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 09:22
  4. Till samtliga skribenter i snacket
    By Forumvärd in forum Styvfamiljer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 00:53
  5. ~vin upphälles till samtliga närvarande~
    By partyBetty och Tarantellan in forum Singelmingel
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar