Hallå tjejer
_0508 Augustibarn
  1. maria med oscar
    #1

    Hallå tjejer

    Först och främst!! GRATTIS Marine78!!
    och GRATTIS till alla andra som väntar smått igen!! =)

    Här är allt bra... Vi har klarat oss båda två från att bli förkylda/sjuka i nästan 2 månader.. men nu är det dax igen.. Jag skyller på vädret!

    Nu har jag iaf ÄNTLIGEN fått "rumpan ur vagnen" och bokat biljetter till Stockholm!! =)
    Så den 5:e juni kommer jag och Oscar ner till Sthlm. ... och stannar i en vecka.

    Vore kul att träffa er!!! =)

    MEN.. jag har ett big problem... Jag behöver en bakåtvänd bilbarnstol!!
    Ringde till babyland i järfälla... och de tar 1900 i deposition.. och 200 i hyra...
    1900????? Det är mer än vad våran resa kostar tur och retur flera gånger om!! *S*
    Så nej tack!

    Finns det någon här inne kanske som vet om någon stol som kan hyras/lånas ut lite billigare än 2100kr *s*
    Alltså mellan 5:e juni och 12:e juni

    ha det så bra!!

    Kram! =)
  2. 1
    Hallå tjejer Först och främst!! GRATTIS Marine78!!
    och GRATTIS till alla andra som väntar smått igen!! =)

    Här är allt bra... Vi har klarat oss båda två från att bli förkylda/sjuka i nästan 2 månader.. men nu är det dax igen.. Jag skyller på vädret!

    Nu har jag iaf ÄNTLIGEN fått "rumpan ur vagnen" och bokat biljetter till Stockholm!! =)
    Så den 5:e juni kommer jag och Oscar ner till Sthlm. ... och stannar i en vecka.

    Vore kul att träffa er!!! =)

    MEN.. jag har ett big problem... Jag behöver en bakåtvänd bilbarnstol!!
    Ringde till babyland i järfälla... och de tar 1900 i deposition.. och 200 i hyra...
    1900????? Det är mer än vad våran resa kostar tur och retur flera gånger om!! *S*
    Så nej tack!

    Finns det någon här inne kanske som vet om någon stol som kan hyras/lånas ut lite billigare än 2100kr *s*
    Alltså mellan 5:e juni och 12:e juni

    ha det så bra!!

    Kram! =)
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Tack så mkt för gratulation...

    hoppas ni snart tillfrisknar och att resan blir bra i sommar!
  4. 2
    Tack så mkt för gratulation... hoppas ni snart tillfrisknar och att resan blir bra i sommar!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Kolla barnsäkerhetsaffären på Fleminggatan inne i Sthlm. De brukar vara smidiga att ha att göra med. Där kan man hyra allt möjligt /tex flytvästar för en tia om dagen etc...) Du får googla på vad de heter... Eller kolla ENiro- för det har jag glömt...*skäms*
  6. 3
    Kolla barnsäkerhetsaffären på Fleminggatan inne i Sthlm. De brukar vara smidiga att ha att göra med. Där kan man hyra allt möjligt /tex flytvästar för en tia om dagen etc...) Du får googla på vad de heter... Eller kolla ENiro- för det har jag glömt...*skäms*
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    hittade den.. =) tack för tipset.. men de tar 1500 kr i deposition.. det e oxå lite för mkt.. =/

    även om man får tillbaka pengarna sen så är det ju pengar som ska läggas ut ... och så bra ställt har jag det inte.. =/
  8. 4
    hittade den.. =) tack för tipset.. men de tar 1500 kr i deposition.. det e oxå lite för mkt.. =/

    även om man får tillbaka pengarna sen så är det ju pengar som ska läggas ut ... och så bra ställt har jag det inte.. =/

Liknande trådar

  1. Hallå tjejer!
    By Moas mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 09:54
  2. Hallå tjejer!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 20:52
  3. Hallå tjejer!
    By Sara SL in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 10:42
  4. Hallå tjejer
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 15:39
  5. Hallå tjejer!
    By AnkieE in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar