Uppochner humör
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Uppochner humör

    Idag har jag haft en underbar (nej...eller inte) upp och ner förmiddag...först glad när jag vaknade, sen arg för att jag var hungrig, sedan skitförbannad på sambon för..ingenting.., sedan jätteledsen och tårarna bara sprutade. Stackars sambon står som ett frågetecken och tittar på mig.
    Någon fler som leker bergodalbana?
    ~'.::.'~Det är inte lätt när det är svårt~'.::.'~
  2. 1
    Uppochner humör Idag har jag haft en underbar (nej...eller inte) upp och ner förmiddag...först glad när jag vaknade, sen arg för att jag var hungrig, sedan skitförbannad på sambon för..ingenting.., sedan jätteledsen och tårarna bara sprutade. Stackars sambon står som ett frågetecken och tittar på mig.
    Någon fler som leker bergodalbana?
  3. MissMamma
    #2
    Tänk positivt - din känslomässiga berg och dalbana är ett tecken på att dina hormoner virvlar runt i din kropp, hormoner som din lilla knodd frigör. Och ostyriga hormoner kan aldrig vara ett dåligt tecken i detta sammanhanget :-) Det blir bättre snart, ska du se!
  4. 2
    Tänk positivt - din känslomässiga berg och dalbana är ett tecken på att dina hormoner virvlar runt i din kropp, hormoner som din lilla knodd frigör. Och ostyriga hormoner kan aldrig vara ett dåligt tecken i detta sammanhanget :-) Det blir bättre snart, ska du se!
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Jag känner igen mig till 1000%. Min sambo får oxå stå ut med massor från mig. Men han vet ju vad han gett sig in i
  6. 3
    Jag känner igen mig till 1000%. Min sambo får oxå stå ut med massor från mig. Men han vet ju vad han gett sig in i
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Ja, det blir till att tänka positivt... tack
  8. 4
    Ja, det blir till att tänka positivt... tack
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Haha, så sant
  10. 5
    Haha, så sant

Liknande trådar

  1. Mitt humör styr familjens humör
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 19:41
  2. Livet är uppochner...
    By Sharp in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 21:00
  3. Min värld är uppochner
    By bibbi_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 22:47
  4. Uppochner!
    By Idahe in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:34
  5. Nu är allt uppochner! *gnälligt*
    By fialerso in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 11:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar