viktigt
_0802 Februaribarn
  1. anonymt namn
    #1

    viktigt

    är det någon som haft tecken på graviditet innen menstruationen? jag ska ha min tant om drygt en 1 vecka men jag mår illa hela dagarna har fått mer flytningar springer på wc så ofta och är ständigt trött kan sova bara jag sätter mig ner. vet inte om det är så eller om dett kan vara urinvägsinfektion. jag har flera barn innan och har inte varit så här innan. vill verkligen att någon svarar. mvh mia
  2. 1
    viktigt är det någon som haft tecken på graviditet innen menstruationen? jag ska ha min tant om drygt en 1 vecka men jag mår illa hela dagarna har fått mer flytningar springer på wc så ofta och är ständigt trött kan sova bara jag sätter mig ner. vet inte om det är så eller om dett kan vara urinvägsinfektion. jag har flera barn innan och har inte varit så här innan. vill verkligen att någon svarar. mvh mia
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    hej.

    jag har mått på precis samma sätt för någon vecka sedan. jag har dock spiral ännu så länge. men ärligt så tror jag att jag fått ett missfall. nått var det iallafall. jag mådde illa... hade ont i huvudet utan anledning och konstant trött. toaletten blev mitt andra hem, trots att det inte var kris på den fronten så att säga.

    men när min mens kom så började den med oerhörd smärta och sen en jätte klump levrat blod. sen blödde jag som vanligt men bara genom hur jag mådde och blödningen så fick jag känslan av att jag varit gravid. har två barn sedan tidigare och genomgått en abort så känslan kände jag igen. tog dock inget gravtest då jag har sprial. det ska bara inte funka.

    tycker du ska vänta någon vecka och sen ta ett test. jag håller tummarna för dig att det blir positivt.

    kram
  4. 2
    hej.

    jag har mått på precis samma sätt för någon vecka sedan. jag har dock spiral ännu så länge. men ärligt så tror jag att jag fått ett missfall. nått var det iallafall. jag mådde illa... hade ont i huvudet utan anledning och konstant trött. toaletten blev mitt andra hem, trots att det inte var kris på den fronten så att säga.

    men när min mens kom så började den med oerhörd smärta och sen en jätte klump levrat blod. sen blödde jag som vanligt men bara genom hur jag mådde och blödningen så fick jag känslan av att jag varit gravid. har två barn sedan tidigare och genomgått en abort så känslan kände jag igen. tog dock inget gravtest då jag har sprial. det ska bara inte funka.

    tycker du ska vänta någon vecka och sen ta ett test. jag håller tummarna för dig att det blir positivt.

    kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3

    Trodde den skulle komma...

    Hej hej!
    Innan jag jag tog ett grav-test, 2 veckor efter att mensen skulle kommit, så kändes det för mig hela tiden som om den skulle komma. Vi ville ju så gärna ha barn, men jag vågade inte riktigt göra testet för det kändes verkligen som om den skulle komma när som helst o jag ville inte bli besviken när testet visade negativt. Det skulle ju kännas hemskt att vara skengravid!
    Urinvägsinfektioner känns inte alltid o kan orsaka missfall så är du orolig över det så får du kolla upp det snarast. På vissa känns det tydligt med feber o illamående, andra känner inte ett dugg. Det kanske är bra att göra en hälsokontroll?
  6. 3
    Trodde den skulle komma... Hej hej!
    Innan jag jag tog ett grav-test, 2 veckor efter att mensen skulle kommit, så kändes det för mig hela tiden som om den skulle komma. Vi ville ju så gärna ha barn, men jag vågade inte riktigt göra testet för det kändes verkligen som om den skulle komma när som helst o jag ville inte bli besviken när testet visade negativt. Det skulle ju kännas hemskt att vara skengravid!
    Urinvägsinfektioner känns inte alltid o kan orsaka missfall så är du orolig över det så får du kolla upp det snarast. På vissa känns det tydligt med feber o illamående, andra känner inte ett dugg. Det kanske är bra att göra en hälsokontroll?

Liknande trådar

  1. RUT igen *viktigt viktigt*
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 19:52
  2. Viktigt viktigt ang stockholms
    By Loijsan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 13:03
  3. viktigt
    By anonymt namn in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 11:36
  4. viktigt
    By lillefoot60 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 08:45
  5. L-M med O, E & A. VIKTIGT!
    By Zirie in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 09:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar