Studiebesök i går
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Studiebesök i går

    Hej! I går var vi på studiebesök på förlossningen. Hu! Mkt jobbigare än jag hade trott faktiskt. Konstigt för rummet var jättefint ju! Men allt brast när jag kom in o tårarna forsade. Kände mig skitlöjlig men Stefan var ju som tur var med.
    Men jag lugnade mig efter en stund o kunde se d positiva i det hela. Min aurorabm är väldigt snäll o förstående så d känns ju skönt m.
    Ja, det var det. Nu finns d ingen återvändo, snart snart...
    Kram
  2. 1
    Studiebesök i går Hej! I går var vi på studiebesök på förlossningen. Hu! Mkt jobbigare än jag hade trott faktiskt. Konstigt för rummet var jättefint ju! Men allt brast när jag kom in o tårarna forsade. Kände mig skitlöjlig men Stefan var ju som tur var med.
    Men jag lugnade mig efter en stund o kunde se d positiva i det hela. Min aurorabm är väldigt snäll o förstående så d känns ju skönt m.
    Ja, det var det. Nu finns d ingen återvändo, snart snart...
    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2

    Förstår att...

    ... det måste varit ett tufft besök men kanske även lite skönt att ha gjort iaf och att du kunde se det positivt till slut?

    Skönt att din bm är så snäll och förstående!

    Lycka till!

    Kram,
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  4. 2
    Förstår att... ... det måste varit ett tufft besök men kanske även lite skönt att ha gjort iaf och att du kunde se det positivt till slut?

    Skönt att din bm är så snäll och förstående!

    Lycka till!

    Kram,
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Jag tänkte och höll tummarna för dig igår även om jag aldrig svarade på ditt inlägg här. Vad bra att det ändå gick bra. Och det är ju jättebra att börja gråta, då stänger du ju inte in känslorna som ändå måste ut nån gång, bättre nu är när ni kommer in "på riktigt"
    Som du skrev, snart, snart....

    jag längtar för då får jag äntligen träffa min prinsessa...och så förtränger jag resten
  6. 3
    Jag tänkte och höll tummarna för dig igår även om jag aldrig svarade på ditt inlägg här. Vad bra att det ändå gick bra. Och det är ju jättebra att börja gråta, då stänger du ju inte in känslorna som ändå måste ut nån gång, bättre nu är när ni kommer in "på riktigt"
    Som du skrev, snart, snart....

    jag längtar för då får jag äntligen träffa min prinsessa...och så förtränger jag resten
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Nä, det är sant...

    Ingen återvändo finns... Jag undrar om det är en av de största bovarna i dramat, att man vet att man verkligen inte tar sig ur det här?? För mig känns det lite så tror jag..

    Vad jobbigt det lät med besöket, men samtidigt var det nog bra ändå och kanske känns lättare när d fått lite distans till det. *hoppas*

    Skönt att du har din Stefan och aurorabm som tar hand om dig!

    Snart är det säkert vi som skriver en förlossningsberättelse och förklarar att det inte var så hemskt som vi trott
  8. 4
    Nä, det är sant... Ingen återvändo finns... Jag undrar om det är en av de största bovarna i dramat, att man vet att man verkligen inte tar sig ur det här?? För mig känns det lite så tror jag..

    Vad jobbigt det lät med besöket, men samtidigt var det nog bra ändå och kanske känns lättare när d fått lite distans till det. *hoppas*

    Skönt att du har din Stefan och aurorabm som tar hand om dig!

    Snart är det säkert vi som skriver en förlossningsberättelse och förklarar att det inte var så hemskt som vi trott

Liknande trådar

  1. Studiebesök:)
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 20:42
  2. Studiebesök
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 08:54
  3. Studiebesök i går
    By Mollsan in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 10:24
  4. Studiebesök
    By Snusmumrikan in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 13:12
  5. Studiebesök
    By mattarp in forum Downs Syndrom
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar