Jippie
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Jippie

    Hur dumt kan det bli? Vaknar och kan inte somna om och Hugo sover som en stock. Jag kommer ju vara såå trött i morgon (idag). Har nu hängt tvätt, lagt patiens, druckit ört-thé...

    Är så där strålande pigg som man bara är när man inte behöver vara det *ler snett*

    Någon som vet några kul sajter man kan besöka på nätterna? Tips tages tacksamt emot till nästa gång jag gör så här
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Jippie Hur dumt kan det bli? Vaknar och kan inte somna om och Hugo sover som en stock. Jag kommer ju vara såå trött i morgon (idag). Har nu hängt tvätt, lagt patiens, druckit ört-thé...

    Är så där strålande pigg som man bara är när man inte behöver vara det *ler snett*

    Någon som vet några kul sajter man kan besöka på nätterna? Tips tages tacksamt emot till nästa gång jag gör så här
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    He he!

    Hoppas du sover som en stock nu iaf
    Har du tittat in på bluebox.se? Den sidan kan sysselsätta mig ganska länge och väl (men kan bli dyrt). Sen kan man ju alltid googla på nåt man är intresserad av för stunden och se vad som poppar upp
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  4. 2
    He he! Hoppas du sover som en stock nu iaf
    Har du tittat in på bluebox.se? Den sidan kan sysselsätta mig ganska länge och väl (men kan bli dyrt). Sen kan man ju alltid googla på nåt man är intresserad av för stunden och se vad som poppar upp
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Men gomorron, är du eller solen först uppe?
    Blev tipsad om en kul sajt, har inte testat så mkt, men lite kul tidsfördriv kanske..om man gillar spel förstås..

    http://www.ninjakiwi.com/bloons.html

    nu har jag aldrig länkat förr, så vi får väl se om det funkar...
  6. 3
    Men gomorron, är du eller solen först uppe?
    Blev tipsad om en kul sajt, har inte testat så mkt, men lite kul tidsfördriv kanske..om man gillar spel förstås..

    http://www.ninjakiwi.com/bloons.html

    nu har jag aldrig länkat förr, så vi får väl se om det funkar...

Liknande trådar

  1. Jippie!!
    By micra1 in forum Klumpfot
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 17:17
  2. Jippie!!
    By femella in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 16:10
  3. Jippie!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 17:38
  4. Jippie!
    By elinde in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 07:21
  5. Jippie! :)
    By Vilma-Lia in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar