Lamictal?
Epilepsi
  1. Medlem sedan
    Jun 1998
    #1

    Lamictal?

    Har ett barn med epilepsi som precis håller på att byta ut Tegretol mot Lamictal (hon äter dessutom Iktoviril). Just nu har hon små ryckningar i ansiktet nästan hela tiden och även en del kraftigare anfall så det blir en del Stesolid just nu.
    Nu undrar jag vad andra har för erfarenheter av Lamictal. Våran läkare sa att det fanns nästan inga biverkningar... Känns lite jobbigt just nu
  2. 1
    Lamictal? Har ett barn med epilepsi som precis håller på att byta ut Tegretol mot Lamictal (hon äter dessutom Iktoviril). Just nu har hon små ryckningar i ansiktet nästan hela tiden och även en del kraftigare anfall så det blir en del Stesolid just nu.
    Nu undrar jag vad andra har för erfarenheter av Lamictal. Våran läkare sa att det fanns nästan inga biverkningar... Känns lite jobbigt just nu
  3. mammanA
    #2
    Min grabb åt Lamictal i många år i kombination med Tegretol Retard och Iktorivil, Tegretol och Iktorivil bara funkade inte men när han började med Lamictal försvann alla kramper, han hade svår ep. Märkte inga speciellla biverkningar.
  4. 2
    Min grabb åt Lamictal i många år i kombination med Tegretol Retard och Iktorivil, Tegretol och Iktorivil bara funkade inte men när han började med Lamictal försvann alla kramper, han hade svår ep. Märkte inga speciellla biverkningar.

Liknande trådar

  1. Lamictal
    By Gadd in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 18:54
  2. Lamictal
    By EnFn in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 00:14
  3. Lamictal
    By christina39 in forum Epilepsi
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 21:27
  4. Lamictal?
    By Mamm_Ann in forum Epilepsi
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 21:06
  5. Lamictal?
    By - Veronica - in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar