Ledsen och ensam med en mycket
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Ledsen och ensam med en mycket

    gnällig och nappig Maja. Min man är i Rom, åkte i fredags och kommer hem imorrn natt. Har fått hjälp av kompis som sov här plus svägerska som hade Maja flera timmar igår, men hormonerna flödar och både Maja och jag gråter och saknar pappa. Det är nu man saknar sin mamma som mest..... Stundtals känns det jättebra och mysigt, men just nu är det inte roligt alls. Är så trött......

    Kram från gnäll C
  2. 1
    Ledsen och ensam med en mycket gnällig och nappig Maja. Min man är i Rom, åkte i fredags och kommer hem imorrn natt. Har fått hjälp av kompis som sov här plus svägerska som hade Maja flera timmar igår, men hormonerna flödar och både Maja och jag gråter och saknar pappa. Det är nu man saknar sin mamma som mest..... Stundtals känns det jättebra och mysigt, men just nu är det inte roligt alls. Är så trött......

    Kram från gnäll C
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Kramar tillbaka!
  4. 2
    Kramar tillbaka!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej!

    Skickar en massa styrkekramar, vet hur det är att ha en riktig bad day...

    Jag undrar just om ni kommer att få syskon til Maja ungefär lika tätt som vi har mellan våra barn? Vi har få se nu ca 16,5 månader mellan dem..

    Kram och sköt om dig /H
  6. 3
    Hej!

    Skickar en massa styrkekramar, vet hur det är att ha en riktig bad day...

    Jag undrar just om ni kommer att få syskon til Maja ungefär lika tätt som vi har mellan våra barn? Vi har få se nu ca 16,5 månader mellan dem..

    Kram och sköt om dig /H
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Men oj då.....inte särskilt kul när hormonerna svallar som bara den!! Vet precis hur du känner det! När min stora töd var ungefär året började sambon jobba hemifrån mån-tors och då hade jag innan blivit gravid med Melvin. Hormonerna svallade och det var lite allmänt kaos med det blev bättre! Förstår att ni båda längtar efter mannen men han kommer ju imorron natt ju.... Be om hjälp om du kan för det underlättar enormt både för dig o Maja!
    Skickar massor med styrkekramar!!
  8. 4
    Men oj då.....inte särskilt kul när hormonerna svallar som bara den!! Vet precis hur du känner det! När min stora töd var ungefär året började sambon jobba hemifrån mån-tors och då hade jag innan blivit gravid med Melvin. Hormonerna svallade och det var lite allmänt kaos med det blev bättre! Förstår att ni båda längtar efter mannen men han kommer ju imorron natt ju.... Be om hjälp om du kan för det underlättar enormt både för dig o Maja!
    Skickar massor med styrkekramar!!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Ajdå...

    Jag kan också bli ganska snyftig då jag sitter ensam hela kvällarna med Salma och sambon bara jobbar och jobbar. Och är man själv lite nere så smittar det ju gärna över till bebbe som blir gnällig och klängig. Och då är jag ju inte ens gravid - så det måste ju vara en hel del tyngre för dig!

    Hoppas att morgondagen går snabbt och att det blir ett gosigt återseende med mannen/pappan!
  10. 5
    Ajdå... Jag kan också bli ganska snyftig då jag sitter ensam hela kvällarna med Salma och sambon bara jobbar och jobbar. Och är man själv lite nere så smittar det ju gärna över till bebbe som blir gnällig och klängig. Och då är jag ju inte ens gravid - så det måste ju vara en hel del tyngre för dig!

    Hoppas att morgondagen går snabbt och att det blir ett gosigt återseende med mannen/pappan!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Ett helt gäng..

    ...varma kramar kommer till dig och Maja här!!! *kramar om*
    Hoppas att resten av tiden springer på så att ni snart har make/pappa hemma hos er igen!!!
    ..::Karin, mamma till Elias-02 & Ebba-06::..
    http://qurin.blogspot.com
  12. 6
    Ett helt gäng.. ...varma kramar kommer till dig och Maja här!!! *kramar om*
    Hoppas att resten av tiden springer på så att ni snart har make/pappa hemma hos er igen!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Kramar tillbaka från mig till er! Vi toppade em/kvällen med feber och mycket hängig Maja!!! Hade tjejmiddag så en del avlastning fick jag från de som alltid ställer upp. Sen finns det ju de som bara kommer och sitter och inte lyfter ett finger särskilt självmant....
    Är så in i vassen trött nu för den lilla loppan ville inte sova på em så idag blir det en tidig kväll för oss båda! Nu längtar vi efter pappa som bara den, vid halv tvåtiden inatt kommer han!!!!
    Stor kram igen till er gulliga som orkar läsa mina tråkinlägg!
  14. 7
    Kramar tillbaka från mig till er! Vi toppade em/kvällen med feber och mycket hängig Maja!!! Hade tjejmiddag så en del avlastning fick jag från de som alltid ställer upp. Sen finns det ju de som bara kommer och sitter och inte lyfter ett finger särskilt självmant....
    Är så in i vassen trött nu för den lilla loppan ville inte sova på em så idag blir det en tidig kväll för oss båda! Nu längtar vi efter pappa som bara den, vid halv tvåtiden inatt kommer han!!!!
    Stor kram igen till er gulliga som orkar läsa mina tråkinlägg!
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Men vännen då...... du kan ju ringa ,här finns en till vän i nöden......
    Vi kan ta hand om Maja en stund om hon godkänner det....

    Seså.... telefonen är indragen även hos er*L*

    Många kramar!!
  16. 8
    Men vännen då...... du kan ju ringa ,här finns en till vän i nöden......
    Vi kan ta hand om Maja en stund om hon godkänner det....

    Seså.... telefonen är indragen även hos er*L*

    Många kramar!!
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Gulle er!!!!

    Kram C
  18. 9
    Gulle er!!!!

    Kram C

Liknande trådar

  1. Ensam och ledsen
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 20:41
  2. Ledsen o ensam
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-02, 21:49
  3. Ledsen och ensam...
    By Anonym just nu in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 15:10
  4. Ledsen och ensam
    By lilla_fisk in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 22:05
  5. *ensam o ledsen*
    By jensan in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 05:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar