Trevlig valborg
_0307 Julibarn
  1. Cissi med G och A
    #1

    Trevlig valborg

    vill jag önska er alla! Kram.
  2. 1
    Trevlig valborg vill jag önska er alla! Kram.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Tack det samma, har varit ute på stan och har ätit sillunch, och lyssnat på OD i universitetsparken. sen handlade vi två ballonger till ungarna och hem o grillade och nu sover barnen sött. kase hoppar vi mao, och forsränningen vill jag inte gå på eftersom jag är lite nojjig med vatten och barn. Jo, vi bor i uppsala i fall någon inte visste, och här kan vi fira sista april
  4. 2
    Tack det samma, har varit ute på stan och har ätit sillunch, och lyssnat på OD i universitetsparken. sen handlade vi två ballonger till ungarna och hem o grillade och nu sover barnen sött. kase hoppar vi mao, och forsränningen vill jag inte gå på eftersom jag är lite nojjig med vatten och barn. Jo, vi bor i uppsala i fall någon inte visste, och här kan vi fira sista april
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Hoppas alla

    har en mysig valborg!
    Sitter här med dukat bord med kladdkaka, hallon, fruktsallad, glass... mumsigt väntar på våra bästa vänner som kommer alldeles strax
    Ha det nu härligt allihop!
  6. 3
    Hoppas alla har en mysig valborg!
    Sitter här med dukat bord med kladdkaka, hallon, fruktsallad, glass... mumsigt väntar på våra bästa vänner som kommer alldeles strax
    Ha det nu härligt allihop!

Liknande trådar

  1. Trevlig Valborg!
    By Duved in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 16:18
  2. Trevlig valborg!
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 19:15
  3. Trevlig Valborg!
    By Kerstin med Linus 050912 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 16:00
  4. Trevlig valborg
    By Lena_D in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 14:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar