Webbisar..
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Webbisar..

    Var inne & smygletade på östersunds sjukhus hemsida för att KANSKE hitta mimis lilla Vinga på bild men de verkade inte ha några webbisar... Har sett en del andra landsting som inte heller har webbisar - tråkigt! Hur har ni andra det ?
  2. 1
    Webbisar.. Var inne & smygletade på östersunds sjukhus hemsida för att KANSKE hitta mimis lilla Vinga på bild men de verkade inte ha några webbisar... Har sett en del andra landsting som inte heller har webbisar - tråkigt! Hur har ni andra det ?
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    I uppsala finns det webbisar. Tycker det är grymt tråkigt att alla inte hakat på det. Speciellt för såna nyfikna som oss .
  4. 2
    I uppsala finns det webbisar. Tycker det är grymt tråkigt att alla inte hakat på det. Speciellt för såna nyfikna som oss .
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    Halmstad har webbisar o har haft ganska länge. Stor förtjusning för min släkt som bor 20 mil bort. Då slipper lilla mamma vänta för länge m att se sitt lilla barnbarn
    Visst e d tråkigt att inte alla landsting har det, letade oxå efter Mimis lilla
    Kram
  6. 3
    Halmstad har webbisar o har haft ganska länge. Stor förtjusning för min släkt som bor 20 mil bort. Då slipper lilla mamma vänta för länge m att se sitt lilla barnbarn
    Visst e d tråkigt att inte alla landsting har det, letade oxå efter Mimis lilla
    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Värmland har....så när jag får min så får ni kika in där..på www.liv.se...obs! det kan ta tid innan man får in ett foto på bebisen!
  8. 4
    Värmland har....så när jag får min så får ni kika in där..på www.liv.se...obs! det kan ta tid innan man får in ett foto på bebisen!

Liknande trådar

  1. webbisar på MAS
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 22:52
  2. webbisar.
    By Susanne Bf 2 juni in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 19:10
  3. såg på webbisar..
    By Moa m. BellanBus in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 12:17
  4. och jag såg på webbisar..
    By Moa m. BellanBus in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 09:28
  5. Webbisar på Ds
    By Busiluran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 20:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar