Bäbis nu!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Bäbis nu!

    Usch va jag är trött nu... sovit som vanligt=halvdant, vaknat så där 10 ggr. Tror banne mig att bäbisen kommit ännu längre ner (trodde den inte kunde det) värker i ryggen, höfterna mer samt att det titt som tätt, allra helst i samband med förvärkarna, värker ner i benen. Känner mig väldigt otymplig nu och att resa sig är ett företag, skulle nästan tro rumpan gått upp 10 kg över natten

    Har nu äntligen gått in i v 37 och ska till mödra nu på fredag, bäbisen envisas fortfarande på att ligga med rumpan ner så det blir väl in för vändningsförsök nästa v och min förhoppning om inte bäbisen kommer innan är att den vill ut då!

    Mina 2 smågrabbar börjar oxå längta ordentligt nu, säng barnvagn, skötbord bbväskan allt fixat så nu är det bäbisen som ska ut!!!!!!!!!!!!!! Inga förslag hur ?

    Ska nu sätta mig åter i min fåtölj med fötterna i högläge, vätskan i dem försvinner tyvärr inte under nätterna och nu har man åkt på huvudvärk samt lite illamående...
    Usch vilket gnälligt brev detta blev! Nåja man har ju tur med vädret i alla fall och minsta tjejen (14 år) är ute med grabbarna så de får busa av sig.

    Längtar, längtar, längtar snälla bäbis kom ut nu............................ ..................
  2. 1
    Bäbis nu! Usch va jag är trött nu... sovit som vanligt=halvdant, vaknat så där 10 ggr. Tror banne mig att bäbisen kommit ännu längre ner (trodde den inte kunde det) värker i ryggen, höfterna mer samt att det titt som tätt, allra helst i samband med förvärkarna, värker ner i benen. Känner mig väldigt otymplig nu och att resa sig är ett företag, skulle nästan tro rumpan gått upp 10 kg över natten

    Har nu äntligen gått in i v 37 och ska till mödra nu på fredag, bäbisen envisas fortfarande på att ligga med rumpan ner så det blir väl in för vändningsförsök nästa v och min förhoppning om inte bäbisen kommer innan är att den vill ut då!

    Mina 2 smågrabbar börjar oxå längta ordentligt nu, säng barnvagn, skötbord bbväskan allt fixat så nu är det bäbisen som ska ut!!!!!!!!!!!!!! Inga förslag hur ?

    Ska nu sätta mig åter i min fåtölj med fötterna i högläge, vätskan i dem försvinner tyvärr inte under nätterna och nu har man åkt på huvudvärk samt lite illamående...
    Usch vilket gnälligt brev detta blev! Nåja man har ju tur med vädret i alla fall och minsta tjejen (14 år) är ute med grabbarna så de får busa av sig.

    Längtar, längtar, längtar snälla bäbis kom ut nu............................ ..................
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2

    Hoppas att...

    ... det snart är dags för din bebis att titta ut! Man blir så less och rastlös på slutet!

    Kram å lycka till!
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  4. 2
    Hoppas att... ... det snart är dags för din bebis att titta ut! Man blir så less och rastlös på slutet!

    Kram å lycka till!

Liknande trådar

  1. jag har en bäbis!
    By Aoli in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 12:06
  2. Bäbis!
    By Ebbot in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 13:14
  3. BÄBIS!!!
    By _mammamia_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 13:31
  4. Bäbis var är du!!!
    By yessi in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 15:17
  5. Kom ut nu bäbis
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar