Födelsedagspresent
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Födelsedagspresent

    Nu när vi äntligen lyckats komma på några saker att ge till G på 3årsdagen så har vi fått i uppdrag av en släkting att köpa ngt från henne med *S* Får kosta runt 200:-, har ni tips på vad vi ska köpa? Vad leker era barn med?

    Själva har vi köp en bilbana för småbilarna, carsdekaler o wallies att ha på väggen, lok till tågbanan, ett par böcker o en tröja med flygplan o kanske ngt mer som jag inte kommer på :-)
  2. 1
    Födelsedagspresent Nu när vi äntligen lyckats komma på några saker att ge till G på 3årsdagen så har vi fått i uppdrag av en släkting att köpa ngt från henne med *S* Får kosta runt 200:-, har ni tips på vad vi ska köpa? Vad leker era barn med?

    Själva har vi köp en bilbana för småbilarna, carsdekaler o wallies att ha på väggen, lok till tågbanan, ett par böcker o en tröja med flygplan o kanske ngt mer som jag inte kommer på :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Magneter

    Sådana där magneter som är i stavar och kulor. De heter GeoMag eller något liknande. Båda mina barn tycker att det är jättekul att bygga med dem (3 och 5 år)

    Mvh Challe m Ida02 o Philip04
  4. 2
    Magneter Sådana där magneter som är i stavar och kulor. De heter GeoMag eller något liknande. Båda mina barn tycker att det är jättekul att bygga med dem (3 och 5 år)

    Mvh Challe m Ida02 o Philip04
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Har redan sådana :-)

    och de är uppskattade. Tack för tipset iaf.
  6. 3
    Har redan sådana :-) och de är uppskattade. Tack för tipset iaf.

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresent?
    By m.aria in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 18:23
  2. Födelsedagspresent!
    By Miltonia in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:32
  3. Vad ge i födelsedagspresent?
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 17:34
  4. *ot* födelsedagspresent
    By ellem in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 20:49
  5. födelsedagspresent..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar