inget ben
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    inget ben

    Hej, jag hade missförstått det här med ben från höften. Det blir på nästa operation, käken där de behöver ben.

    Operationen med hårda gommen har gått jättebra. Han sov hela operationsdagen, vaknade på kvällen och ville leka

    Sen dess har 'kan-själv-kampen' varit jobbigast. Han har inte haft ont utan bara arg för att han inte får äta själv osv.

    Nu hoppas vi bara på att det ska läka bra och hålla ihop.
    Mvh
    Carola
  2. 1
    inget ben Hej, jag hade missförstått det här med ben från höften. Det blir på nästa operation, käken där de behöver ben.

    Operationen med hårda gommen har gått jättebra. Han sov hela operationsdagen, vaknade på kvällen och ville leka

    Sen dess har 'kan-själv-kampen' varit jobbigast. Han har inte haft ont utan bara arg för att han inte får äta själv osv.

    Nu hoppas vi bara på att det ska läka bra och hålla ihop.
    Mvh
    Carola
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    hej på er! Det var skönt att det gick bra. Känner igen det där med att leka. Det känns bra när det blir så. Sonen brukar ibland redan på uppvaket slå upp ögonen och konstatera var han är och att han INTE vill vara där, sedan ber han om att få gå till lekrummet istället och sedan somnar han oftast om...

    När är det dags för nästa? Blir det käkspalten då eller är det något emellan?
  4. 2
    hej på er! Det var skönt att det gick bra. Känner igen det där med att leka. Det känns bra när det blir så. Sonen brukar ibland redan på uppvaket slå upp ögonen och konstatera var han är och att han INTE vill vara där, sedan ber han om att få gå till lekrummet istället och sedan somnar han oftast om...

    När är det dags för nästa? Blir det käkspalten då eller är det något emellan?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    åh så skönt att det gick bra allting! min Leon opererar sin läpp i morgon bitti och jag hoppas det går bra också.
  6. 3
    åh så skönt att det gick bra allting! min Leon opererar sin läpp i morgon bitti och jag hoppas det går bra också.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Lycka till imorgon!! Hoppas att allt går bra.
    Min son opererade om sin läpp förra veckan och hittills ser allt bra ut. Han är jättefin! Vi väntar nu på återbesök för att se att allt sitter ihop som det ska.
  8. 4
    Lycka till imorgon!! Hoppas att allt går bra.
    Min son opererade om sin läpp förra veckan och hittills ser allt bra ut. Han är jättefin! Vi väntar nu på återbesök för att se att allt sitter ihop som det ska.

Liknande trådar

  1. Inget bredband, inget varmvatten
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-21, 19:36
  2. Inget slutdatum - inget blir gjort...
    By _Maa_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 09:54
  3. Inget allvarligt, faktiskt inget alls
    By fruwiklund in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 17:29
  4. Inget godis, inget fika
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 21:12
  5. INget DHW
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar