NU har jag testat
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    NU har jag testat

    Gråter, skakar, skrattar..vet inte var jag ska ta vägen!! Inget tvivel, inget spökstreck, ingen skugga att tolka!! Ett klart å tydligt JÄTTE ++++++, ser jag mellan tårarna!!

    Gråter å skrattar om vartannat, efter TVÅ ÅR!! Har JAG fått +!! Håller testet i handen och tårarna bara rinner..
    Åh snälla BÄBIS stanna kvar nu!

    TACK för allt stöd ni gett mig, tack för att ni fått mig och tro på att vi skulle lyckas och alltid stöttat. Jag lovar att kika in och hålla koll på er! Ge aldrig upp tjejer!! En dag är vi här ifrån allihop.

    Miljonermiljarder kramar från en mkt lycklig men omtumlad Mysan
  2. 1
    NU har jag testat Gråter, skakar, skrattar..vet inte var jag ska ta vägen!! Inget tvivel, inget spökstreck, ingen skugga att tolka!! Ett klart å tydligt JÄTTE ++++++, ser jag mellan tårarna!!

    Gråter å skrattar om vartannat, efter TVÅ ÅR!! Har JAG fått +!! Håller testet i handen och tårarna bara rinner..
    Åh snälla BÄBIS stanna kvar nu!

    TACK för allt stöd ni gett mig, tack för att ni fått mig och tro på att vi skulle lyckas och alltid stöttat. Jag lovar att kika in och hålla koll på er! Ge aldrig upp tjejer!! En dag är vi här ifrån allihop.

    Miljonermiljarder kramar från en mkt lycklig men omtumlad Mysan
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Grattis Mysan!!!

    Jag gråter när jag läser ditt inlägg också.
    Tusen grattiskramar till dig.
    Sköt nu om dig och magen
    / Catrine
  4. 2
    Grattis Mysan!!!

    Jag gråter när jag läser ditt inlägg också.
    Tusen grattiskramar till dig.
    Sköt nu om dig och magen
    / Catrine
  5. Bebis 08:a!
    #3

    Stort grattis!

    Det är klar att bebben ska stanna kvar!Och vi hoppas alla att vi får följa efter dig till en ank.grupp.Lycka till och sköt om dig!
  6. 3
    Stort grattis! Det är klar att bebben ska stanna kvar!Och vi hoppas alla att vi får följa efter dig till en ank.grupp.Lycka till och sköt om dig!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Ja lovar sköta om mig å magen, fattar inte att det är min BÄBIS i magen.. tack snälla goa du! Jag är så lycklig!

    KRAMAR
  8. 4
    Ja lovar sköta om mig å magen, fattar inte att det är min BÄBIS i magen.. tack snälla goa du! Jag är så lycklig!

    KRAMAR
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    snyft

    vad fantastiskt! Jag är jätteglad för din skull! Ta hand om er nu!


    Grattiskramar i mängder!
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  10. 5
    snyft vad fantastiskt! Jag är jätteglad för din skull! Ta hand om er nu!


    Grattiskramar i mängder!
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Tack så mkt vännen! hoppas verkligen att ALLA kommer härirån så snabbt det bara går. Lycka till nu gumman!
  12. 6
    Tack så mkt vännen! hoppas verkligen att ALLA kommer härirån så snabbt det bara går. Lycka till nu gumman!
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    TACK vännen, lovar att vara så rädd om Bäbis man bara kan. Jag har väntat å tvivlat, trodde ALDRIG jag skulle få uppleva det här =)
    var rädd om dig åxå, önskar dig all lycka!!

    Många kramar
  14. 7
    TACK vännen, lovar att vara så rädd om Bäbis man bara kan. Jag har väntat å tvivlat, trodde ALDRIG jag skulle få uppleva det här =)
    var rädd om dig åxå, önskar dig all lycka!!

    Många kramar
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS

    Jag visste det. All väldens lycka-till-kramar, du ska se att det går bra. Åhh vilken underbar fredagnyhet!
    Kram
    Älskar mina troll ♥ Emil ♥ Oskar ♥ Viktor ♥ Vilma ♥ Nova ♥
  16. 8
    GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS Jag visste det. All väldens lycka-till-kramar, du ska se att det går bra. Åhh vilken underbar fredagnyhet!
    Kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    Tack snälla Anna!! Trodde verkligen aldrig att JAG skulle få skriva det här inlägget. Ja nu hoppas jag så på att allt går vägen!

    KRAM
  18. 9
    Tack snälla Anna!! Trodde verkligen aldrig att JAG skulle få skriva det här inlägget. Ja nu hoppas jag så på att allt går vägen!

    KRAM
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    grattis-kul.. lycka till.. hopp iväg till ankomst nu. kram.
  20. 10
    grattis-kul.. lycka till.. hopp iväg till ankomst nu. kram.
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    *gråter lyckotårar*

    Åh, vännen! Vad härligt att det äntligen blev din tur! Sitter här och gråter för jag blev så glad för din skull!
    Ta väl hand om dig & pyret nu!

    *kramas massor*
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    *gråter lyckotårar* Åh, vännen! Vad härligt att det äntligen blev din tur! Sitter här och gråter för jag blev så glad för din skull!
    Ta väl hand om dig & pyret nu!

    *kramas massor*
  23. Medlem sedan
    Aug 2005
    #12
    Tack Myzis! Vågar nog inte skutta härifrån riktigt ännu.. men snart hoppar jag ;-)
    KRAM
  24. 12
    Tack Myzis! Vågar nog inte skutta härifrån riktigt ännu.. men snart hoppar jag ;-)
    KRAM
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13
    Åhh Tindragull!! Ja jag kan inte fatta det. Tycker jag tillhör inventarierna här på sidan å så plötsligt kommer en liten liten bäbis och bara skickar mig vidare :-) Håller mina tummar hårt hårt för dig, kommer kika och jubla när det är sn tur å förvinna härifrån!!
  26. 13
    Åhh Tindragull!! Ja jag kan inte fatta det. Tycker jag tillhör inventarierna här på sidan å så plötsligt kommer en liten liten bäbis och bara skickar mig vidare :-) Håller mina tummar hårt hårt för dig, kommer kika och jubla när det är sn tur å förvinna härifrån!!
  27. Medlem sedan
    Oct 2004
    #14

    Käns underbart

    att få skicka en "inventarie" vidare till ankomstgrupp!
    Kommer säkert kika in och titta till dig där ibland. (blir januari -08 va?)
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  28. 14
    Käns underbart att få skicka en "inventarie" vidare till ankomstgrupp!
    Kommer säkert kika in och titta till dig där ibland. (blir januari -08 va?)
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    Japp om nu allt går vägen så blir det en liten januari 08:a!!
  30. 15
    Japp om nu allt går vägen så blir det en liten januari 08:a!!
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    Grattis så himla roligt,äntligen var liten menad att bosätta sig i din magge,håller tummarna att allt går vägen,men det är klart att det gör det

    Kram
  32. 16
    Grattis så himla roligt,äntligen var liten menad att bosätta sig i din magge,håller tummarna att allt går vägen,men det är klart att det gör det

    Kram
  33. Medlem sedan
    Aug 2005
    #17
    Tack snälla Pinja!! Hoppas du snart åxå får liten i magen! Lycko-kramar!
  34. 17
    Tack snälla Pinja!! Hoppas du snart åxå får liten i magen! Lycko-kramar!
  35. Medlem sedan
    Mar 2004
    #18
    Jättegrattis till er....
    Ta hand om magen nu..

    Kramizar..
  36. 18
    Jättegrattis till er....
    Ta hand om magen nu..

    Kramizar..
  37. Medlem sedan
    May 2007
    #19
    grattis!
  38. 19
    grattis!
  39. Medlem sedan
    Aug 2005
    #20
    Tack matilda!! ja jag kommer vara så rädd om den. denna gången ska inget gå fel!
  40. 20
    Tack matilda!! ja jag kommer vara så rädd om den. denna gången ska inget gå fel!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Testat nu
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 18:53
  2. har testat
    By anonymt namn in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 12:16
  3. Nu har vi testat
    By Gullan m Axel-03, bf 4/8 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 13:18
  4. Har testat
    By Nellie m T-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar