1 år
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    1 år

    Nu är det 1 år sen vi för första gången såg nåt som helst tecken på att Sofia inte var helt frisk. Tänk att det redan gått 1 år och vad mycket vi hunnit med Tänk om man vetat där på BVC när hon för första gången hade lite blod i avföringen var vi skulle hamna...

    Men men idag känns det rätt okej Läkaren sa att vi antagligen inte behöver byta cytostatika för både skallröntgen och benmärgsprovet såg rätt bra ut. Det enda de funderar lite på är varför hennes vita blodkroppar ligger så väldigt lågt.

    Hoppas att alla får en trevlig helg med fint väder! Nu ska jag gå och äta lite kladdig kladdkaka!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    1 år Nu är det 1 år sen vi för första gången såg nåt som helst tecken på att Sofia inte var helt frisk. Tänk att det redan gått 1 år och vad mycket vi hunnit med Tänk om man vetat där på BVC när hon för första gången hade lite blod i avföringen var vi skulle hamna...

    Men men idag känns det rätt okej Läkaren sa att vi antagligen inte behöver byta cytostatika för både skallröntgen och benmärgsprovet såg rätt bra ut. Det enda de funderar lite på är varför hennes vita blodkroppar ligger så väldigt lågt.

    Hoppas att alla får en trevlig helg med fint väder! Nu ska jag gå och äta lite kladdig kladdkaka!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Åh...kladdkaka lät gott när skall jag komma?

    Visst känns det overkligt...i februari hade vi samma tankar då var det ett år sedan Saga och Nora fick sina diagnoser...känns ju som en evighet sedan?

    Bra att det såg bra ut jag håller tummarna för att hon blir bättre! Behöver hon lite energi som tror jag mina barn kan låna ut lite...räcker nog till en sisådär 200barn tror jag

    Kram
  4. 2
    Åh...kladdkaka lät gott när skall jag komma?

    Visst känns det overkligt...i februari hade vi samma tankar då var det ett år sedan Saga och Nora fick sina diagnoser...känns ju som en evighet sedan?

    Bra att det såg bra ut jag håller tummarna för att hon blir bättre! Behöver hon lite energi som tror jag mina barn kan låna ut lite...räcker nog till en sisådär 200barn tror jag

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Hi hi ja kladdkaka var gott... FÖR gott den tog slut på jag vet inte hur kort tid och sen mådde jag illa hela natten och kunde inte sova (men det var värt det!).

    Ja visst går tiden fort! Igår på sjukhuset sa läkaren att vi skulle tillbaka om en vecka och sen när sköterskan gav oss tiden så sa hon den 14 maj och då sa jag men vi skulle ju komma nästa vecka det är ju jättelångt till den 14 maj.... Jag fattar ingenting!!!

    Energin är det dess bättre (eller kanske dess värre) inget fel på men tack för erbjudandet!

    Kram!
  6. 3
    Hi hi ja kladdkaka var gott... FÖR gott den tog slut på jag vet inte hur kort tid och sen mådde jag illa hela natten och kunde inte sova (men det var värt det!).

    Ja visst går tiden fort! Igår på sjukhuset sa läkaren att vi skulle tillbaka om en vecka och sen när sköterskan gav oss tiden så sa hon den 14 maj och då sa jag men vi skulle ju komma nästa vecka det är ju jättelångt till den 14 maj.... Jag fattar ingenting!!!

    Energin är det dess bättre (eller kanske dess värre) inget fel på men tack för erbjudandet!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jo 14maj är det väl en evighet till? Eller? För att inte tala om den 22:e den är ju flera månader dit?

    Jasså ni behöver inte heller energin...någon annan som vill ha?
    Igår la sig Nora 21.30 och sedan tog det ytterligare 15minuter innan Lovis somnade om (hon vaknade av Nora), kl. 6.00 var Saga uppe...så jag känner mig lite trött...känns bättre när man iallafall hinner sitta ner utan barn innan man skall lägga sig :/
  8. 4
    Jo 14maj är det väl en evighet till? Eller? För att inte tala om den 22:e den är ju flera månader dit?

    Jasså ni behöver inte heller energin...någon annan som vill ha?
    Igår la sig Nora 21.30 och sedan tog det ytterligare 15minuter innan Lovis somnade om (hon vaknade av Nora), kl. 6.00 var Saga uppe...så jag känner mig lite trött...känns bättre när man iallafall hinner sitta ner utan barn innan man skall lägga sig :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar