lekläger
Downs Syndrom
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    lekläger

    I dag åkte sonen iväg på läger. Han ska sova borta i två nätter. Grabben tyckte det skulle bli jättekul och hoppade in i bussen som hämtade. Men jag tyckte det var svårt att släppa taget. Han kommer att ha hur kul som helst, men jag är ändå orolig. Förstår dom när han tecknar? Får han hjälp att hinna på toa? med mera med mera....
    Sonen kände sig som en stor kille och tecknade "spännande" innan han for iväg.
    Han vet ju att storebror varit på läger förut, så det var inte så konstigt. Och sovit borta har han ju absolut gjort också.
    Han fick med sig kameran så får jag se i efterhand hur roligt han hade...
  2. 1
    lekläger I dag åkte sonen iväg på läger. Han ska sova borta i två nätter. Grabben tyckte det skulle bli jättekul och hoppade in i bussen som hämtade. Men jag tyckte det var svårt att släppa taget. Han kommer att ha hur kul som helst, men jag är ändå orolig. Förstår dom när han tecknar? Får han hjälp att hinna på toa? med mera med mera....
    Sonen kände sig som en stor kille och tecknade "spännande" innan han for iväg.
    Han vet ju att storebror varit på läger förut, så det var inte så konstigt. Och sovit borta har han ju absolut gjort också.
    Han fick med sig kameran så får jag se i efterhand hur roligt han hade...
  3. mamma till 4 kottar
    #2
    Vad var det för slags läger?

    Sonen ska på ridläger i sommar - men det blir ett dagläger (även om man FÅR övernatta)
  4. 2
    Vad var det för slags läger?

    Sonen ska på ridläger i sommar - men det blir ett dagläger (även om man FÅR övernatta)
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Vad spännande! Hoppas att du berättar för oss hur han har haft det.
  6. 3
    Vad spännande! Hoppas att du berättar för oss hur han har haft det.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Det var ett lekläger. Det började kl 16 på fredagen. Sen hade man tillgång till gymnastiksal, lekplats och fotbollsplan. Det gick jättebra. Personalen kunde tecken och jag tror att sonen var riktigt nöjd efteråt.
    Och jag kunde slappna och faktiskt njuta lite av att få vara "ledig".
  8. 4
    Det var ett lekläger. Det började kl 16 på fredagen. Sen hade man tillgång till gymnastiksal, lekplats och fotbollsplan. Det gick jättebra. Personalen kunde tecken och jag tror att sonen var riktigt nöjd efteråt.
    Och jag kunde slappna och faktiskt njuta lite av att få vara "ledig".
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Han hade det jättebra!!
    Han klarar att sova borta mycket bättre än vad jag gör. Dom lekte massor och han hittade en kompis som han lekte med en hel del. Så det var roligt och vi gör gärna om det.
  10. 5
    Han hade det jättebra!!
    Han klarar att sova borta mycket bättre än vad jag gör. Dom lekte massor och han hittade en kompis som han lekte med en hel del. Så det var roligt och vi gör gärna om det.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Kul att höra. Måste ha varit en härlig vistelse.
  12. 6
    Kul att höra. Måste ha varit en härlig vistelse.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Kolla in mer på hemsidan www.aventyrslager.se
  14. 7
    Kolla in mer på hemsidan www.aventyrslager.se
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Det verkar ju hur kul som helst för barnen, och att dom har olika teman på lägren. Tack för länken.
  16. 8
    Det verkar ju hur kul som helst för barnen, och att dom har olika teman på lägren. Tack för länken.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar