Vägrade bada
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Vägrade bada

    nu är vi tillbaka från en vecka all-inclusive i Turkiet. Jag bara säger som så, mmmmmm! Trodde inte jag skulle gilla det, men det är ganska trevligt att bara gå till baren och beställa utan att betala. Även om det mest blev cola el vatten Jesper vägrade att bada under hela resan, trots att det var varmt och skönt! Han fick leka i sanden och med alla andra barn!
    Borta bra men hemma bäst!
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Vägrade bada nu är vi tillbaka från en vecka all-inclusive i Turkiet. Jag bara säger som så, mmmmmm! Trodde inte jag skulle gilla det, men det är ganska trevligt att bara gå till baren och beställa utan att betala. Även om det mest blev cola el vatten Jesper vägrade att bada under hela resan, trots att det var varmt och skönt! Han fick leka i sanden och med alla andra barn!
    Borta bra men hemma bäst!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Låter härligt! Inte helt ovanligt att de hellre leker i sanden.
  4. 2
    Låter härligt! Inte helt ovanligt att de hellre leker i sanden.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Åhhh vad skönt det lät! Skulle också behöva lite semester känner jag... kanske skulle åka på dag-spa nån dag när mannen är fl eller???

    Kram och välkommen hem!
  6. 3
    Åhhh vad skönt det lät! Skulle också behöva lite semester känner jag... kanske skulle åka på dag-spa nån dag när mannen är fl eller???

    Kram och välkommen hem!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    ingen dum idé. Jag hade mig en spa-dag i Turkiet. Turkiskt bad, massage och ansiktsbehandling. Mmmm! Det behöver en trött mammakropp
  8. 4
    ingen dum idé. Jag hade mig en spa-dag i Turkiet. Turkiskt bad, massage och ansiktsbehandling. Mmmm! Det behöver en trött mammakropp

Liknande trådar

  1. Ny youtube när ni vägrade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 21:33
  2. Blä, sonen vägrade gå ur
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 17:47
  3. Vägrade ersättningen...
    By milann in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 21:09
  4. Å nu vägrade grabben att åka
    By malaika in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:15
  5. Vägrade ligga ner
    By Bella m 5 barn in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 06:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar