Cipramil/Citalopram då gravid?
Känsliga snack
  1. anonymt namn
    #1

    Cipramil/Citalopram då gravid?

    Jag misstnker att jag är med barn. Äter 30 mg citalopram per dag och det står att man rekommenderar ej gravida att äta det...i brist på forskning. Vet ni? Någon som ätit eller äter antidepp medicin då ni är/var gravida? Rädd
  2. 1
    Cipramil/Citalopram då gravid? Jag misstnker att jag är med barn. Äter 30 mg citalopram per dag och det står att man rekommenderar ej gravida att äta det...i brist på forskning. Vet ni? Någon som ätit eller äter antidepp medicin då ni är/var gravida? Rädd
  3. Barnlösa jag
    #2

    Kolla här:

    www.janusinfo.org


    Där finns alla mediciner och eventuella risker i samband med graviditet.Mycket mer utförlig än ett vanligt FASS.Hoppas du får svar av andra med erfarenhet också.Lycka till med allt-om det visar sig att du är gravid.
  4. 2
    Kolla här: www.janusinfo.org


    Där finns alla mediciner och eventuella risker i samband med graviditet.Mycket mer utförlig än ett vanligt FASS.Hoppas du får svar av andra med erfarenhet också.Lycka till med allt-om det visar sig att du är gravid.
  5. Anonym
    #3
    Å tack nu har jag läst där. Gav mycket info, kände inte til den sidan innan. tack !
  6. 3
    Å tack nu har jag läst där. Gav mycket info, kände inte til den sidan innan. tack !

Liknande trådar

  1. Citalopram/Cipramil?
    By Panica in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-18, 09:55
  2. Ni som äter citalopram/cipramil?
    By selene in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 07:51
  3. Cipramil/citalopram
    By Rorie in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 17:07
  4. CIPRAMIL/CITALOPRAM fråga
    By anoo in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 11:41
  5. Citalopram och gravid?
    By Älsklingsfrö in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar