Halloj!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Halloj!

    Åter från min lilla minitripp till Washington och Philadelphia. Kören sjöng på två gudstjänster och lite i House of Sweden i W. Kul att komma ut coh se lite annat. NY är verkligen något helt för sig själv inser man.
    Det bästa var ju såklart att sova alldeles för sig själv! Jag sov som en stock mellan halvtio och halvsju coh kände mig sååååå utsövd. Sen har jag varit hemma en natt och all pigghet är som bortblåst efter en natt där lille S skrek i omgångar vid tolv och mellan halvtre och fyra sisådär... Gaaah. Men ingen välling fick han! *nöjd*

    Nu ska jag läsa hur det är med er, medan gullungen sover skönhetssömn!
  2. 1
    Halloj! Åter från min lilla minitripp till Washington och Philadelphia. Kören sjöng på två gudstjänster och lite i House of Sweden i W. Kul att komma ut coh se lite annat. NY är verkligen något helt för sig själv inser man.
    Det bästa var ju såklart att sova alldeles för sig själv! Jag sov som en stock mellan halvtio och halvsju coh kände mig sååååå utsövd. Sen har jag varit hemma en natt och all pigghet är som bortblåst efter en natt där lille S skrek i omgångar vid tolv och mellan halvtre och fyra sisådär... Gaaah. Men ingen välling fick han! *nöjd*

    Nu ska jag läsa hur det är med er, medan gullungen sover skönhetssömn!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Vad kul! Vi slängde E's vällinflaskor igâr. Hon vill bara dricka välling, äta glass och äpplen sâ vi var tvugna att ta till ngt drastiskt för att hon ska äta som oss andra.
    Jag skulle jättegärna vilja âka till NY men det fâr nog bli när barnen blir större sâ att man slipper dra runt pâ gnälliga barn.
  4. 2
    Vad kul! Vi slängde E's vällinflaskor igâr. Hon vill bara dricka välling, äta glass och äpplen sâ vi var tvugna att ta till ngt drastiskt för att hon ska äta som oss andra.
    Jag skulle jättegärna vilja âka till NY men det fâr nog bli när barnen blir större sâ att man slipper dra runt pâ gnälliga barn.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Låter somen något enahanda diet. Min E skulle nog också kunna leva på den, om du lägger till lite plain pasta. ;-)
    Håller med om att NY nog uppleves bäst utan småbarn. Vi ska dock få besök av en kompis med man och 11 månaders. Får se hur det går! Med halvstora barn hade jag inte rest!
  6. 3
    Låter somen något enahanda diet. Min E skulle nog också kunna leva på den, om du lägger till lite plain pasta. ;-)
    Håller med om att NY nog uppleves bäst utan småbarn. Vi ska dock få besök av en kompis med man och 11 månaders. Får se hur det går! Med halvstora barn hade jag inte rest!

Liknande trådar

  1. Halloj
    By Carmen m Sanna å Kim in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 21:57
  2. Halloj!
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 15:11
  3. Halloj!
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 19:37
  4. Halloj!!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 22:14
  5. Halloj! Ny här.
    By Camen m Sanna å Kim in forum Hem & fritid
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar