Pottan
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Pottan

    De sista veckorna har Sofia blivit helt galen i pottan, hon ska "issa" hela tiden. Och de lata föräldrarna orkar såklart inte ta av henne blöja och kläder hela tiden, så korkat av oss..

    Men igår kväll så stod hon iaf och slet i sina kläder och sa "issa" så den snälla pappan satte henne på pottan och vips så hade hon, inte kissat men bajsat på pottan! Man kanske skulle anstränga sig lite mer när hon är intresserad...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Pottan De sista veckorna har Sofia blivit helt galen i pottan, hon ska "issa" hela tiden. Och de lata föräldrarna orkar såklart inte ta av henne blöja och kläder hela tiden, så korkat av oss..

    Men igår kväll så stod hon iaf och slet i sina kläder och sa "issa" så den snälla pappan satte henne på pottan och vips så hade hon, inte kissat men bajsat på pottan! Man kanske skulle anstränga sig lite mer när hon är intresserad...

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    vilken duktig tjej! Jok, visst skulle man anstränga sig mer , men man är ju bara människa!
  4. 2
    vilken duktig tjej! Jok, visst skulle man anstränga sig mer , men man är ju bara människa!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Hihi! Vad gulligt! Kanske blir torr fort Sofia!

    Gustav han brukar säga "huvva" när han har bajsat och även brukar han sitta på pottan med kläderna på när han borstar tänder. Tydligen jättekul :-)
  6. 3
    Hihi! Vad gulligt! Kanske blir torr fort Sofia!

    Gustav han brukar säga "huvva" när han har bajsat och även brukar han sitta på pottan med kläderna på när han borstar tänder. Tydligen jättekul :-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    vi har också ställt en potta i badrummet. Jesper brukar backa mot den och sätta sig på kanten Ser festligt ut, men han har inte fattat vad man ska ha den till än.
  8. 4
    vi har också ställt en potta i badrummet. Jesper brukar backa mot den och sätta sig på kanten Ser festligt ut, men han har inte fattat vad man ska ha den till än.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Nicolai gjorde också det stora på pottan en gång och vi hurrade förstås. Men sen har det inte hamnat något mer i den pottan... jo kiss en gång. Han går ofta utan blöja och oftast kommer han och hämtar någon av oss när det hamnat kiss på golvet. Han ser så rolig ut för han står bredvid och pekar på pölen och ser väldigt bekymrad ut
  10. 5
    Nicolai gjorde också det stora på pottan en gång och vi hurrade förstås. Men sen har det inte hamnat något mer i den pottan... jo kiss en gång. Han går ofta utan blöja och oftast kommer han och hämtar någon av oss när det hamnat kiss på golvet. Han ser så rolig ut för han står bredvid och pekar på pölen och ser väldigt bekymrad ut
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Ja och gå och ta av och på blöjor och kläder hela dagen är mer än vad jag orkar med
    Kram!
  12. 6
    Ja och gå och ta av och på blöjor och kläder hela dagen är mer än vad jag orkar med
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Ja det går ju ganska bra med kläderna på också
    Kram!
  14. 7
    Ja det går ju ganska bra med kläderna på också
    Kram!
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    Hi hi ja de är roliga, vill jag att hon ska lära sig gå på pottan får jag nog vara lite "duktigare".
    Kram!
  16. 8
    Hi hi ja de är roliga, vill jag att hon ska lära sig gå på pottan får jag nog vara lite "duktigare".
    Kram!

Liknande trådar

  1. Pottan!
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 15:15
  2. Pottan!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 17:53
  3. Det här med pottan....
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 18:22
  4. Hur går det med pottan?
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:00
  5. Pottan...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar