Fick en chock!!!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Fick en chock!!!

    Igår laddade jag ur gamla bilder ur en kamera och jösses vilken chock! Visst vet jag att Sofia har blivit tunnhårig men har väl ändå tänkt att skillnaden inte är SÅ stor.... Man blir nog lite hemmablind
    Kolla mitt album (om det nu funkade för bilderna verkade inte vilja hamna där jag ville) och jämför januari med maj, ha ha jag skrattar ihjäl mig vad hon ser kul ut

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Fick en chock!!! Igår laddade jag ur gamla bilder ur en kamera och jösses vilken chock! Visst vet jag att Sofia har blivit tunnhårig men har väl ändå tänkt att skillnaden inte är SÅ stor.... Man blir nog lite hemmablind
    Kolla mitt album (om det nu funkade för bilderna verkade inte vilja hamna där jag ville) och jämför januari med maj, ha ha jag skrattar ihjäl mig vad hon ser kul ut

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Raring

    såå söt hon är. lite tunnhårig, men vad gör väl det...*ler*

    såg en bild på din coola mage...jösses vad häftig!!

    Kram!!
    I dag är det första dagen på resten av ditt liv


    ♥♥♥♥♥Tuva 27/7-05 & Melker 19/4 2008♥♥♥♥♥
  4. 2
    Raring såå söt hon är. lite tunnhårig, men vad gör väl det...*ler*

    såg en bild på din coola mage...jösses vad häftig!!

    Kram!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Äsch då! Visst är hon tunnhårig men Liv hade inte mycket mer hår när hon var 18 mån! Söt är Sofia ändå!
  6. 3
    Äsch då! Visst är hon tunnhårig men Liv hade inte mycket mer hår när hon var 18 mån! Söt är Sofia ändå!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Äh!

    Hon är lika söt ändå! Nu har hon ungefär samma frisyr som Alva har
    ASA (med Alva 051030) - trebarnsmamma från Finland.
    Bloggar på moomis.blogspot.com
  8. 4
    Äh! Hon är lika söt ändå! Nu har hon ungefär samma frisyr som Alva har
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Ja, jag kan tänka mig att man blir hemmablind. Men hon är himlans söt både med och utan hår :-)
  10. 5
    Ja, jag kan tänka mig att man blir hemmablind. Men hon är himlans söt både med och utan hår :-)
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Förstår att du känner som du gör men det är ju bara hår.
    Det växer ut igen ska du se.
    Ida hade mycket mindre hår när hon var lika gammal. Moa däremot har jättemycket hår.
    Kram.
  12. 6
    Förstår att du känner som du gör men det är ju bara hår.
    Det växer ut igen ska du se.
    Ida hade mycket mindre hår när hon var lika gammal. Moa däremot har jättemycket hår.
    Kram.
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7
    Japp lite glest där uppe på knoppen, men jag håller med övriga, hon är väldigt söt och go, både med och utan strån
    Lilla skruttan!!
  14. 7
    Japp lite glest där uppe på knoppen, men jag håller med övriga, hon är väldigt söt och go, både med och utan strån
    Lilla skruttan!!
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8

    Ja...

    ... vilken skillnad, förstår att du fick en chock, det är lätt att bli "hemmablind". Men hon är precis lika söt med lite hår som med mycket.
    KRAM
    Wilma 2000/04 ♥
    Ludvig 2002/05 ♥
    Alva 2005/09 ♥

    www.nawla.wordpress.com
  16. 8
    Ja... ... vilken skillnad, förstår att du fick en chock, det är lätt att bli "hemmablind". Men hon är precis lika söt med lite hår som med mycket.
    KRAM
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    Hi hi ja visst är hon tunnhårig och så ser man inte skillnaden Trodde att det skulle vara det värsta att hon tappade håret men det är ju bara komiskt.
    Kram!
  18. 9
    Hi hi ja visst är hon tunnhårig och så ser man inte skillnaden Trodde att det skulle vara det värsta att hon tappade håret men det är ju bara komiskt.
    Kram!
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10
    Tunnhårig japp Det roliga är att man bara skrattar åt henne för hon ser så rolig ut, det är inte alls så farligt som jag inbillade mig.
    Kram!
  20. 10
    Tunnhårig japp Det roliga är att man bara skrattar åt henne för hon ser så rolig ut, det är inte alls så farligt som jag inbillade mig.
    Kram!
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11
    Ja det roliga är ju att man tycker att hon ser lika söt ut fast hon ser ut som om hon ska gå med i hare krishna med sin tofs på bakhuvudet
    Kram!
  22. 11
    Ja det roliga är ju att man tycker att hon ser lika söt ut fast hon ser ut som om hon ska gå med i hare krishna med sin tofs på bakhuvudet
    Kram!
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    Tydligen helblind Jag visste ju att hon hade mycket hår förut men inte SÅ mycket.
    Kram!
  24. 12
    Tydligen helblind Jag visste ju att hon hade mycket hår förut men inte SÅ mycket.
    Kram!
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13
    Det är inte så farligt faktiskt som jag trodde innan, nu är det mest komiskt för hon ser så rolig ut Speciellt när det blåser och toffsen på bakhuvudet står rakt upp och resten är alldeles kalt, då ser hon FÖR dum ut
    Kram!
  26. 13
    Det är inte så farligt faktiskt som jag trodde innan, nu är det mest komiskt för hon ser så rolig ut Speciellt när det blåser och toffsen på bakhuvudet står rakt upp och resten är alldeles kalt, då ser hon FÖR dum ut
    Kram!
  27. Medlem sedan
    Jun 2003
    #14
    Det roliga är att hon är kal på bakhuvudet också, förutom en rätt stor "toffs" så ibland blåser den rakt upp och då ser hon ju bara FÖR kul ut!
    Kram!
  28. 14
    Det roliga är att hon är kal på bakhuvudet också, förutom en rätt stor "toffs" så ibland blåser den rakt upp och då ser hon ju bara FÖR kul ut!
    Kram!
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15
    Ja visst är det skillnad! Trodde att det skulle vara mycket värre när hon tappade håret men det är rätt kul
    Kram!
  30. 15
    Ja visst är det skillnad! Trodde att det skulle vara mycket värre när hon tappade håret men det är rätt kul
    Kram!
  31. Medlem sedan
    May 2001
    #16
    Hon är ju PRECIS lika söt som innan i alla fall. Finns ju många barn i den här åldern som faktiskt inte ens hunnit få mer hår än så, men jag förstår ju att du ser skillnaden.
  32. 16
    Hon är ju PRECIS lika söt som innan i alla fall. Finns ju många barn i den här åldern som faktiskt inte ens hunnit få mer hår än så, men jag förstår ju att du ser skillnaden.

Liknande trådar

  1. Fick en chock
    By Malince in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 16:26
  2. Fick en chock
    By Strumapatient in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 23:27
  3. Fick en chock
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 20:53
  4. Fick en chock efler
    By anonymt namn in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 19:39
  5. Fick en chock..
    By trollisen in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar