Ni som har gjort IVF...
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Ni som har gjort IVF...

    förut och inte blivit gravida, på vilken ruvardag har ni fått mensen? Brukar den komma på samma dag som i en vanlig cykel och hur ska man räkna?

    Gokväll!
  2. 1
    Ni som har gjort IVF... förut och inte blivit gravida, på vilken ruvardag har ni fått mensen? Brukar den komma på samma dag som i en vanlig cykel och hur ska man räkna?

    Gokväll!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Jag tror att jag fick min mens ca 14 dagar efter plock.
  4. 2
    Jag tror att jag fick min mens ca 14 dagar efter plock.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    gjorde icsi och första FET fick jag mens 14 dagar precis efter insättning av ägg. fast jag var gravid för jag fick + precis innan jag började blöda.
    Andra FET fick jag mens tidigare tror jag.
  6. 3
    gjorde icsi och första FET fick jag mens 14 dagar precis efter insättning av ägg. fast jag var gravid för jag fick + precis innan jag började blöda.
    Andra FET fick jag mens tidigare tror jag.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag har aldrig fått någon blödning förrän jag slutat med Progesteronet - jag är tydligen väldigt hormonkänslig (och därigenom lättstimulerad).
  8. 4
    Jag har aldrig fått någon blödning förrän jag slutat med Progesteronet - jag är tydligen väldigt hormonkänslig (och därigenom lättstimulerad).
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Fick mensen på dag 14

    //LillaSandra (sanbar81)
  10. 5
    Fick mensen på dag 14

    //LillaSandra (sanbar81)
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    Jag fick mens på ruvardag 12. Den kan bli något försenad eftersom man tar progesteron som kan skjuta upp mensen något, dock är det inte så för alla.
    Det låter hoppfullt för dig, Emrika. Håller tummarna!

    lillawi
  12. 6
    Jag fick mens på ruvardag 12. Den kan bli något försenad eftersom man tar progesteron som kan skjuta upp mensen något, dock är det inte så för alla.
    Det låter hoppfullt för dig, Emrika. Håller tummarna!

    lillawi
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7
    Tack tjejer! Jag får nog lugna mig lite med att börja hoppas. Är på ruvardag 13, dag 15 efter äggplock. Har det inte hänt något på fredag kanske jag kan börja hoppas. Eller? Hur mycket kan progesteronet skjuta upp mensen? Läkaren har sagt att jag ska ta det ända till vi träffas den 21 maj.
  14. 7
    Tack tjejer! Jag får nog lugna mig lite med att börja hoppas. Är på ruvardag 13, dag 15 efter äggplock. Har det inte hänt något på fredag kanske jag kan börja hoppas. Eller? Hur mycket kan progesteronet skjuta upp mensen? Läkaren har sagt att jag ska ta det ända till vi träffas den 21 maj.
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Det är nog individuellt hur mycket progesteronet skjuter upp mensen. Får man mens är det vanligaste att man får det nånstans ruvardag 10-14.
    Har du planer på att tjuvtesta eller håller du dig?

    Lycka till! Jag tycker att det låter mycket förhoppningsfullt!

    lillawi
  16. 8
    Det är nog individuellt hur mycket progesteronet skjuter upp mensen. Får man mens är det vanligaste att man får det nånstans ruvardag 10-14.
    Har du planer på att tjuvtesta eller håller du dig?

    Lycka till! Jag tycker att det låter mycket förhoppningsfullt!

    lillawi
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Jag har fått min mens på dag 17 och 15. Så något senare än en vanlig mens har det varit för mig.
    Håller tummarna för er!
  18. 9
    Jag har fått min mens på dag 17 och 15. Så något senare än en vanlig mens har det varit för mig.
    Håller tummarna för er!

Liknande trådar

  1. Vet ni vad jag har gjort???
    By Tösen76 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 09:53
  2. Gjort är gjort... Helt OT
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 22:38
  3. Nu har jag gjort nâgot jag aldrig gjort
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:47
  4. Vad har jag gjort
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:51
  5. Ni som har gjort VUL
    By Josa bf 22/7 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar